  • 1. Data: 2011-08-19 04:58:36
    Temat: Działeczka nad morzem
    Od: maciek <u...@g...com>

    Po co płacić za wynajem domków czy pensjonatów jak można mieć swój
    domek nad naszym pięknym morzem w Jezierzanach koło Darłowa i
    Jarosławca.
    Poza tym ziemia to najlepsza inwestycja na przyszłość TYM BARDZIEJ W
    CZASIE ZAWIROWAŃ NA RYNKACH!!!!!!!!!
    Sprzedam pilnie w atrakcyjnej cenie fajną działke
    http://www.budynek-darlowo.pl/oferta,850.html

  • 2. Data: 2011-08-19 10:30:48
    Temat: Re: Działeczka nad morzem
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    W dniu 2011-08-19 06:58, maciek pisze:
> [...]
    > CZASIE ZAWIROWAŃ NA RYNKACH!!!!!!!!!
    > Sprzedam pilnie w atrakcyjnej cenie fajną działke

    No tak Maku, ale to dopiero sama działka, a domek itd. ?

  • 3. Data: 2011-08-19 10:38:44
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 19-08-2011 06:58, maciek pisze:
> [...]
    > CZASIE ZAWIROWAŃ NA RYNKACH!!!!!!!!!
    > Sprzedam pilnie w atrakcyjnej cenie fajną działke

    To dopiero się dowiedziałeś, że mają tam stawiać atomówkę? ;-)

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 4. Data: 2011-08-19 11:47:12
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2011-08-19 12:38, \n pisze:

    > To dopiero się dowiedziałeś, że mają tam stawiać atomówkę? ;-)

    Witam,
    nie będzie potrzebne oświetlenie uliczne...
    zatem niskie podatki...
    Pozdrawiam
    ST-LM

  • 5. Data: 2011-08-20 23:19:31
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > http://www.budynek-darlowo.pl/oferta,850.html

    No tak Maku, ale to dopiero sama działka, a domek itd. ?
    ==================

    chwila moment - toż to na pewno nie jest Jurek Olszewski
    co Ty człowieku wyprawiasz?
    na mój prywatny adres b...@i...com.pl przyślij, z łaski swojej, skan swojego
    lica z dow. osobistego.
    Barbara

  • 6. Data: 2011-08-29 17:33:47
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > na mój prywatny adres b...@i...com.pl przyślij, z łaski swojej, skan
    > swojego lica z dow. osobistego.

    Tak rozdawać swój mail na lewo i prawo, ja bym się może zastanowił ....
    Tak się zapytam, czy nie boi się koleżanka Basia, że kolega Jurek (tudziez
    inny jakiś podstępny smotruch) prześle skan nieco innej części swego ciała
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-08-29 19:02:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inny jakiś podstępny smotruch) prześle skan nieco innej części swego ciała

    Możesz mi przesłać skan czegokolwiek na m...@b...onet.pl - też nie mam
    oporów podawać swojego adresu :)
    Co najwyżej filtr spamu onetu powiększy swoją objętość.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2011-08-29 19:13:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Możesz mi przesłać skan czegokolwiek na m...@b...onet.pl

    Masz tu Marfi ode mnie
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b76d0a8ea7
    dbfb20.html

    z pozdrowieniami ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-08-29 19:18:05
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Masz tu Marfi ode mnie
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b76d0a8ea7
    dbfb20.html

    > z pozdrowieniami ....

    Nie jest to co prawda pełna wrażeń estetycznych parabolka Skippiego, ale
    biorąc pod uwagę, że to Marfi ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-08-29 20:18:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    dbfb20.html

    > Nie jest to co prawda pełna wrażeń estetycznych parabolka Skippiego, ale
    > biorąc pod uwagę, że to Marfi ....

    O ja głupia cipa... miałem nadzieję, że znalazłeś wreszcie dobrego lekarza a
    tu... zonk :)

    --
    marfi