  • 1. Data: 2007-09-06 13:29:22
    Temat: Polska - Szwecja. Szwecja - Polska. Przelewy itp.
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Takie mam zapytanie - jak najlepiej było by przekazywać gotowkę między
    osobami z tych dwoch krajów??
    Western Union myślę, że odpada, bo prowizje, które oni pobierają są zabójcze
    wg mnie. A jak to wygląda z przelewami?? Sprawa jest troszke, moze nietypowa,
    bo gdyby walutą obowiązującą w SZewcji było Euro, to otwieram u nas konto
    walutowe i po problemie....
    Przyszły mi do głowy takie tylko dwa rozwiązania (pomijam wożenie pieniedzy
    między krajami):

    - otwieram w polsce konto walutowe Euro. tam wymieniam korony na euro i
    wpłacam na konto. tutaj wypłacam i zamieniam na złotówki... Minusem jest to ,
    że tracę raz na wymianie tam i tutaj drugi raz.

    - wpłacam gdzieś tam korony na konto prowadzone w złotówkach. na koncie
    wpłyną mi złotówki... ile by mnie to kosztowało?? przelew w Szwecji i
    prowizja banku w Polsce??

  • 2. Data: 2007-09-06 14:48:01
    Temat: Re: Polska - Szwecja. Szwecja - Polska. Przelewy itp.
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    <f...@N...gazeta.pl> news:fbovbi$8m9$1@inews.gazeta.pl

    [CIACH]

    Powiem krótko - Nordea Bank :)

  • 3. Data: 2007-09-06 14:52:21
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
    wiadomości news:fbpb02.1fs.1@beczka.prochu...
    > <f...@N...gazeta.pl> news:fbovbi$8m9$1@inews.gazeta.pl
    >
    > [CIACH]
    >
    > Powiem krótko - Nordea Bank :)

    O ile to jakies sensowne kwoty, bo jak to jakies "setki euro", to może sie
    nie opłacać.

    marekz

  • 4. Data: 2007-09-18 18:01:13
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>