  • 1. Data: 2008-10-10 07:01:00
    Temat: Getin daje 9% na lokacie 4 miesiecznej
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Getin daje 9% na lokacie 4 miesiecznej

    http://www.getinbank.pl/

  • 2. Data: 2008-10-10 09:01:26
    Temat: Re: Getin daje 9% na lokacie 4 miesiecznej
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał

    > Getin daje 9% na lokacie 4 miesiecznej

    To reklama czy antyreklama ? ;)

  • 3. Data: 2008-10-10 21:11:06
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    PL <u...@W...pl> napisał(a):

    > Getin daje 9% na lokacie 4 miesiecznej

    * 4 miesięczna 9%
    * 3 miesięczna 8,5%

    No to mBank przebity ;)

    Nie mówiąc o innych...

  • 4. Data: 2008-10-11 05:29:58
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ciekawe jakie kruczki, bo cos zbyt pieknie to wyglada.

  • 5. Data: 2008-10-11 08:17:12
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-10-11, Szymon <n...@o...pl> wrote:
    > Ciekawe jakie kruczki, bo cos zbyt pieknie to wyglada.

    Pani na infolinii nie była pewna oprocentowania (pomyliła 3m z 4m),
    musisz udać się do oddziału (w W-wie są tylko czynne pn-pt ~10-19),
    przelew _po_ zakończeniu lokaty jest płatny (znów infolinia nie była
    pewna ile).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2008-10-11 12:55:46
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Krzysztof Drewicz pisze:

> [...]
    > musisz udać się do oddziału (w W-wie są tylko czynne pn-pt ~10-19),
    > przelew _po_ zakończeniu lokaty jest płatny (znów infolinia nie była

    niby 3,70 na dzień dzisiejszy. po okresie 4 miesięcy kredyt może się
    odnowić jak chcesz, ale oprocentowanie już nie wiadomo jakie będzie.

  • 7. Data: 2008-10-11 23:48:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" gcpdl0$jhq$...@n...dialog.net.pl

    > Ciekawe jakie kruczki, bo cos zbyt pieknie to wyglada.

    Na pewno nie ma ;) żadnych. Dominet daje kredyt
    na 6.9% -- tylko brać i lokować w Getin.

    -=-

    Dla mnie Getin to złodzieje. :) Miałem mieć tam kartę -- stąd wiem.
    Jak ktoś lubi sporo tracić -- może próbować szczęścia w tym czymś. :)

    Fronczewski ma u mnie krechę za reklamowanie czegoś takiego,
    ale prawdę mówiąc -- nie lubiłem Fronczewskiego zbyt mocno.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-10-13 21:56:39
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    Nikt mu nie chce pożyczyć na rynku miedzybankowym to próbuje pozyskać kasę z
    rynku detalicznego. Musi byc nieźle ugotowany skoro chce to zrobic tak drogo i
    to bez wyjatku (w promocji nie ma żadnych gwiazdek i zastrzeżeń). Natomiast
    deponent musi sobie postawic pytanie, dlaczego inne banki nie chcą mu pożyczyć?

    pzdr
    elemel