  • 1. Data: 2008-05-21 10:10:00
    Temat: Polbank24 - porażka
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Skuszony przeliczaniem transakcji zagranicznych z PLN jako walutą
    rozliczeniową, założyłem konto w Polbanku. Zajęło to 1h + następnego dnia
    40min - ponoć wolno działający system. Na dodatek ich system przez przypadek
    otworzył mi kilka rachunków, przez co musiałem podpisywać stos dokumentów aby
    zamknąć te niepotrzebne.

    Zalogowałem się do Polbank24 ...i szok. Takiego badziewia nie widziałem nigdy,
    myślałem że CitiOnline jest do bani ale w porównaniu do Polbanku jest idealny.

    - totalnie nieintuicyjne menu
    - konieczność naklikania się żeby coś odnaleźć
    - przelew wewnętrzny ponoć jest księgowany online, jednak mój już "wisi" 5h
    - nie widać blokad (ave mBank, jesteś wielki)
    - przy przelewie przychodzącym nie widać adresu nadawcy, jedynie imię i nazwisko
    - certyfikat? WTF? Pomijając niekompatybilność z Mozillą, mogę wykonywać
    transakcje tylko z komputera na którym zainstaluję certyfikat?
    - kurs EUR nie jest rewelacyjny, na dzisiaj 3.4710, tymczasem mBank ma 3.4409.
    Ciekawe jak będą rozliczać USD->PLN, GBP->PLN itp.

    Chyba w wolnej chwili (mając przynajmniej godzinę wolnego czasu) przejdę się
    zamknąć rachunek.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2008-05-21 10:31:09
    Temat: Re: Polbank24 - porażka
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Sinus pisze:
> [...]
    > otworzył mi kilka rachunków, przez co musiałem podpisywać stos dokumentów aby

    Bo Polbank jest dobry tylko jako marmurek.

    > Zalogowałem się do Polbank24 ...i szok.

    Czyli uzywasz IE

    Takiego badziewia nie widziałem nigdy,
    > myślałem że CitiOnline jest do bani ale w porównaniu do Polbanku jest idealny.

    A czytales jakies opinie o Polbanku i ich "systemie internetowym"?

    > - totalnie nieintuicyjne menu
    > - konieczność naklikania się żeby coś odnaleźć

    norma u nich

    > - przelew wewnętrzny ponoć jest księgowany online, jednak mój już "wisi" 5h

    na 90% bedzie tak wisial jeszcze ze 3 lata - anuluj go i wyslij drugi
    taki sam - powinien pojsc od razu - u nich juz tak jest.

    > - nie widać blokad (ave mBank, jesteś wielki)

    wiekszosc bankow pokazuje blokady, a w polbanku niet

    > - przy przelewie przychodzącym nie widać adresu nadawcy, jedynie imię i nazwisko
    > - certyfikat? WTF? Pomijając niekompatybilność z Mozillą, mogę wykonywać
    > transakcje tylko z komputera na którym zainstaluję certyfikat?

    masz dwa komputery na ktorych mozesz miec certyfikat - i tylko z tych
    dwoch mozesz cokolwiek zrobic

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-21 10:50:59
    Od: "ncek" <...@...II>

    > - kurs EUR nie jest rewelacyjny, na dzisiaj 3.4710, tymczasem mBank ma
    > 3.4409.
    > Ciekawe jak będą rozliczać USD->PLN, GBP->PLN itp.

    Kurs sprawdziles kupujac cos? bo widze 3.4710 w tabelce a tam zawsze jest
    wiecej niz
    faktycznie licza za transakcje
    Ostatnio placac w GBP kwota blokady zmniejszyla sie troche po rozliczeniu :)
    do tej pory placac USD i EUR zawsze byla rowna blokadzie
    Kurs na dzis w NBP EUR to 3,4255 jeszcze nigdy nie zaplacilem wiecej niz w
    NBP
    placac w USD EUR i GPB

  • 4. Data: 2008-05-21 11:09:37
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    ncek <...@...II> napisał(a):

> [...]
    > do tej pory placac USD i EUR zawsze byla rowna blokadzie
    > Kurs na dzis w NBP EUR to 3,4255 jeszcze nigdy nie zaplacilem wiecej niz w

    Sprawdziłem w tabelce, myślałem że jest równy temu z jakim rozliczają
    transakcje. Ale jeśli jest tak jak mówisz, to w porządku.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2008-05-21 11:13:24
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Maverick <k...@N...pl> napisał(a):

    > na 90% bedzie tak wisial jeszcze ze 3 lata - anuluj go i wyslij drugi
    > taki sam - powinien pojsc od razu - u nich juz tak jest.

    Tiaa, tylko jak go anulować? Nie widzę takiej opcji. Przelew ma status
    "Transakcja przesłana do realizacji". Jednak środki są nadal na koncie.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2008-05-21 12:52:57
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tiaa, tylko jak go anulować? Nie widzę takiej opcji. Przelew ma status
    > "Transakcja przesłana do realizacji". Jednak środki są nadal na koncie.

    Witam.

    Nie wiem jak anulowac; byc moze infolinia albo oddzial.
    Jezeli to mial byc przelew miedzy rachunkiem gotowkowym a oszczednosciowym
    to trzeba bylo wybrac "Przelew na wlasny rachunek".

    Tomek

  • 7. Data: 2008-05-21 14:55:49
    Od: wojtunio <w...@r...pl>

    On 21 Maj, 13:13, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Tiaa, tylko jak go anulować? Nie widzę takiej opcji. Przelew ma status
    > "Transakcja przesłana do realizacji". Jednak środki są nadal na koncie.

> [...]

    Witam,
    Wykonaj drugi - ten juz nie pojdzie. Zleciles go pewnie ok. 22:00 .
    Mialem podobna sytuacje i Pan na infolinii poinformowal mnie , ze u
    nich system nie puszcza przelewow wew. w trakcie przetwarzania danaych
    pomniedzy ok22 do ok. 6 . Najgorsze jest to , ze podaje bledny status
    realizacji.

    pzdr,

    Wojtek

  • 8. Data: 2008-05-21 21:15:33
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Przetestowałem płatność w EUR i jestem mile zaskoczony kursem.

    Wszystkie 3 transakcje rozliczone 21.05:
    - BZ WBK Allekarta: 3.4544
    - mBank VE: 3.4408
    - Polbank VE: 3.3914

    Tylko w szczegółach płatności w Polbanku jest jakiś dziwny zapis: "WYPŁATA
    ZAGR. (REMOTE-ON-US)". Nie ma tytułu transakcji jaki powinien być ani kwoty w
    EUR - kolejna porażka.

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2008-05-21 22:16:25
    Od: "ncek" <...@...II>

    > Przetestowałem płatność w EUR i jestem mile zaskoczony kursem.
    >
    > Wszystkie 3 transakcje rozliczone 21.05:
    > - BZ WBK Allekarta: 3.4544
    > - mBank VE: 3.4408
    > - Polbank VE: 3.3914

    przelicznikow lepszych nie widziałem :)

    > Tylko w szczegółach płatności w Polbanku jest jakiś dziwny zapis: "WYPŁATA
    > ZAGR. (REMOTE-ON-US)". Nie ma tytułu transakcji jaki powinien być ani
    > kwoty w
    > EUR - kolejna porażka.

    i wiecej nie bedzie detale tylko na infolinii niestety wszelkie platnosci
    karta sa opisane wcale :)

  • 10. Data: 2008-05-26 10:45:40
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Kolejna porażka w tej litanii minusów Polbanku: połączenie się z infolinią
    jest praktycznie niemożliwe. Dzwonię dziś po raz trzeci, czekam 20min i ciągle
    muzyczka. Dodzwoniłem się w piątek ale po 18:00 - wtedy nie mają możliwości
    sprawdzenia transakcji w systemie. Lipa a nie bank.

    --
    Sinus