  • 1. Data: 2010-03-18 06:42:11
    Temat: Polbank oplata roczna
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    MInal wlasnie rok od kiedy uzywam KK Polbanku. Wbrew temu co bylo tu pisane
    nie mialem problemu z oplata roczna. Bank ja pobral, a po 3 dniach uznal
    rachunek. Na koleny rok zmniejszyli mi liczbe transakcji po ktorych
    wykonaniu karta bedzie bezplatna :).

    "Nie musisz płacić całości lub części kolejnej opłaty rocznej!
    Aby nie płacić części opłaty wystarczy, że dokonasz 16 transakcji lub
    transakcji na łączną kwotę 4 070,92 zł.
    Dokonując 34 transakcji lub transakcji na łączną kwotę 9 470,92 zł nie
    zapłacisz jej w ogóle."
    Wg. cennika jest to 36 transakcji lub 10 800PLN. Nie wiem jak to wyliczyli,
    ale ok... Byc moze biora pod uwage transakcje rozlozone na raty :).

    Do szczescia brakuje mi tylko EMV i transakcji offline. Skoro Polbank tak
    sie ostatnio zmienia to moze i na to przyjdzie czas :).

    MK

  • 2. Data: 2010-03-18 07:30:12
    Temat: Re: Polbank oplata roczna
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 07:42:11 +0100, MK napisał(a):

    > Do szczescia brakuje mi tylko EMV i transakcji offline. Skoro Polbank
    > tak sie ostatnio zmienia to moze i na to przyjdzie czas :).

    Całkiem możliwe, bo nie są mega innowacyjni, ale coś tam dłubią i w miarę
    peletonu się trzymają. Ja też stałem się niedawno posiadaczem Polbank era
    z dodatkowym pP. Z obserwacji jakie przeprowadzam w Piotrze i Pawle,
    gdzie kupuję od czasu do czasu coś na śniadanie, to mam wrażenie że MC
    Polbanku działa szybciej niż MC Aliora, ale być może to tylko złudzenie.
    W empiku pP działa wzorowo i jeżeli tak mają wyglądać płatności
    bezstykowe, to jestem zdecydowanie na tak.

    Z innej beczki. Płaciłem może przy pomocy pP w internecie? Jeżeli tak, to
    jaki cvc2 podajesz, jeżeli jest wymagany?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-03-18 07:31:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > Z innej beczki. *Płaciłem* może przy pomocy pP w internecie? Jeżeli tak,
    > to jaki cvc2 podajesz, jeżeli jest wymagany?

    *Płaciłeś* oczywiście miało być.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-03-18 16:52:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > W empiku pP działa wzorowo i jeżeli tak mają wyglądać płatności
    > bezstykowe, to jestem zdecydowanie na tak.

    IMHO powinna szybciej, tzn. bez autoryzacji. NIestety nie jest to EMV, ktora
    moze sie komunikowac z bankiem...

    > Z innej beczki. Płaciłem może przy pomocy pP w internecie? Jeżeli tak, to
    > jaki cvc2 podajesz, jeżeli jest wymagany?

    Staram sie nie podawac. Tam gdzie musze to cos wpisuje, ale nie moge tu
    pisac o eksperymentowaniu ;).

    MK

  • 5. Data: 2010-03-19 07:30:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 17:52:32 +0100, MK napisał(a):

    > Staram sie nie podawac. Tam gdzie musze to cos wpisuje, ale nie moge tu
    > pisac o eksperymentowaniu ;).

    No to ja przy okazji też coś poeksperymentuje hłe hłe. Najlepsze, że jak
    się spytałem pana na partyline (przy aktywacji pP) czy mogę płacić pP w
    necie, pan na to że tak, to ja a jaki mam podać ten cvc2, słyszę już w
    głosie że nie wie, więc dla pewności spytałem, czy ten sam co przy
    głównej karcie, a pan odetchnął wtedy jakby z ulgą i już zdecydowanym
    głosem powiedział, że tak :)

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-19 08:02:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > głosie że nie wie, więc dla pewności spytałem, czy ten sam co przy
    > głównej karcie, a pan odetchnął wtedy jakby z ulgą i już zdecydowanym

    NIe moge potwierdzic, ze tak jest, ale nie zaprzeczam, ze tak moze byc ;).
    Jak eksperymenty nie przyniosa oczekiwanego skutku to sprobuj moze zlozyc
    pytanie o CVC2 w trybie reklamacyjnym ;).
    Hehe... mi na wyciagu do PP pojawila sie nawet rata za platnosc rozlozona na
    raty. O tyle ciekawie to wyglada, ze przekracza 50PLN ;). Oczywiscie jest to
    wynik tylko przeksiegowan wewnetrznych banku, a nie jakis blad pozwalajacy
    na transakcje powyzej limitu.
    BTW. fajnie by bylo miec bankomaty z czytnikami PP :).

    MK

  • 7. Data: 2010-03-19 10:04:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:02:15 +0100, MK napisał(a):

    > NIe moge potwierdzic, ze tak jest, ale nie zaprzeczam, ze tak moze byc
    > ;). Jak eksperymenty nie przyniosa oczekiwanego skutku to sprobuj moze
    > zlozyc pytanie o CVC2 w trybie reklamacyjnym ;).

    No to poeksperymentuje i zobaczę jak to wygląda.

    > BTW. fajnie by bylo miec bankomaty z czytnikami PP :).

    To fakt, na drobne kwoty do 50 pln jak znalazł. Najlepiej jeszcze jakby
    można było sobie ustawić kwotę dla wypłat np 20pln, wtedy podchodzi się
    do bankomatu, przejeżdża kartą, odbiera kasę i idzie dalej.

    Xenocide