  • 1. Data: 2008-05-25 21:21:21
    Temat: Eurobank online znowu oszukuja
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jakis czas temu bylo normalnie - ale znowu zaczeli kantowac z data
    realizacji przelewu.

    Nie da sie ustawic zlecenia z data "jutrzejsza".Przelewy natomiast
    zawsze sa "dzisiejsze". Wiedzac o tym, ostatnim razem tydzien temu, milo
    sie zdziwilem, gdy robiac niezaplanowany przelew nie zostal od razu
    zaksiegowany i zrealizowany, a jak Pan przykazal, grzecznie czekal na
    realizacje, ktora wykonala sie w poniedzialek.
    Niestety, dzis juz wszystko wrocilo do "pseudonormy". Zlecenie na jutro
    dalej nie da sie zaprogramowac, natomiast wpisany dzis przelew pieknie
    przeszedl z oczekujacego na wykonany z dzisiejsza data.

  • 2. Data: 2008-05-25 21:40:50
    Temat: Re: Eurobank online znowu oszukuja
    Od: " Jaro" <u...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dalej nie da sie zaprogramowac, natomiast wpisany dzis przelew pieknie
    > przeszedl z oczekujacego na wykonany z dzisiejsza data.

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ten post, ale z tego co się dowiedziałem w
    Eurobanku to ich system przechodzi na offline około 22:30 i wtedy nie można
    już zrobić zlecenia przyszłego z datą następnego dnia (można wstawić każdą
    inną datę poza jutrzejszą). Taki urok.

  • 3. Data: 2008-05-26 05:54:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Maj, 23:40, " Jaro" <u...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > już zrobić zlecenia przyszłego z datą następnego dnia (można wstawić każdą

    Ale jesli w to miejsce wykonuje sie przelew, to data wykonania i
    zejscia pieniedzy z konta powinna byc zgodna z sesjami
    elixiru,pieniadze na blokadzie a przelew jako oczekujacy na wykonanie,
    nie, ze sciagaja z konta pieniadze mimo, ze niemozliwe jest wykonanie
    operacji.

  • 4. Data: 2008-05-28 15:14:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" f...@f...goo
    glegroups.com

[...]

    IMO zazwyczaj tak jest, że pieniądze wysyłane zbyt późno,
    schodzą z konta dziś, choć wychodzą z banku dopiero jutro.

    Z tego powodu raczej nie zlecam przelewów z Polbanku po 14 godzinie.

    --