  • 81. Data: 2009-03-26 18:58:40
    Temat: Re: Polbank-chamstwo z kredytami...
    Od: belgrano <P...@g...com>

    dzis dostałem wiadomość, że bank zmienił zdanie bo za duzo szumu sie
    zrobiło. Ja nie mam tego problemu bo mam duzy wkład ale tak zagadnałem
    i przekazano mi.

  • 82. Data: 2009-03-26 19:11:02
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    belgrano wrote:
    > dzis dostałem wiadomość, że bank zmienił zdanie bo za duzo szumu sie
    > zrobiło. Ja nie mam tego problemu bo mam duzy wkład ale tak zagadnałem
    > i przekazano mi.

    Może nie chcą wychodzić przez boczne wyjścia jak AIG w Ameryce. I dobrze.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 83. Data: 2009-03-26 19:45:41
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 14:27:26 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Wiec jesli nie dasz sobie reki odciac, i jesli zauwazasz roznice
    > pomiedzy "na pewno" i "nic nie jest pewne", to moze nie rob takich
    > tzw. "skrotow myslowych"?

    Fakt, może skrót myślowy nie na czasie.

    > Wlasnie.
    > Banki sonduja grunt, ale to nie zmienia faktu, ze jest on co najmniej
    > sliski.

    I to jest właśnie dla mnie niedposzczalne.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 84. Data: 2009-03-26 19:49:58
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 14:30:07 +0100, Emka napisał(a):

    > Tak samo często bardziej opłaca się ubezpieczać auto u dealera czy w
    > leasingu, niż bezpośrednio w TU.

    Tak samo w przypadku ubezpieczń nieruchomości kredytowanych. Banki mają
    tzw. ubezpieczenia grupowe, których składki roczne są bardzo korzystne
    względem indywidualnym umów z TU.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 85. Data: 2009-03-27 09:44:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    m...@i...pl writes:

    > Nie rozumiem, sa mozliwosci, a co wiecej bank musi to robic, ze
    > zabezpieczyc zdeponowane przez innych klientow srodki.

    No to pokaz teraz te praktyczne mozliwosci.
    Nie jest istotne czy musi czy nie - to jego sprawa. Istotne sa
    praktyczne mozliwosci, albo raczej ich brak.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 86. Data: 2009-03-27 10:08:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Emka" <e...@o...eu> writes:

    > Dlaczego? Przy ubezpieczeniu na życie podali mi kwotę składki jakieś
    > 4-5
    > razy niższą, niż wszelkie pozostałe TU. W Allianz babka mi wprost
    > powiedziała, że w zakresie tego typu ubezpieczeń, ofert banków nie
    > przebije żadne TU, ponieważ banki mają z TU zawarte umowy na
    > ubezpieczenia w postaci ubezpieczeń grupowych (czyli dla dużej puli
    > klientów) i zawsze będą w tym bardziej konkurencyjne.

    Nie chodzi o wysokosc skladki.
    Po prostu ryzyko zwiazane z niewyplacalnoscia klienta banku to jest
    ryzyko dzialalnosci banku. Nie ma zadnej praktycznej roznicy miedzy
    "doubezpieczeniem" kredytu przez klienta, zrobieniem tego przez bank,
    zabezpieczeniem wszystkich kredytow hurtowo przez bank, i po prostu nie
    zrobieniem niczego (ew. podniesieniem marzy).
    Tak czy owak to jest dodatkowa oplata. A takiej oczywiscie mozna żądać,
    ale raczej przed podpisaniem umowy.
    --
    Krzysztof Halasa