  • 1. Data: 2009-03-25 19:14:53
    Temat: Polbank-chamstwo z kredytami...
    Od: "lestat" <o...@w...pl>

    Jesli ktos miał juz telefon z Polbanku w sprawie renegocionowania kredytu,
    niech da znac na forum i opisze cała sytuację. Polbank to jeden wielki syf.
    Łatwo dawali kredyty i to o większej zdolności kredytowej we frankach niz w
    złotych i teraz takie rzeczy... Tak myślałem, że to bagno...

  • 2. Data: 2009-03-25 19:24:48
    Temat: Re: Polbank-chamstwo z kredytami...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Mar, 20:14, "lestat" <o...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Łatwo dawali kredyty i to o większej zdolności kredytowej we frankach niz w
    > złotych i teraz takie rzeczy... Tak myślałem, że to bagno...

    Mają pretekst, żeby bardziej wycyckać swoich klientów. Banki, podobnie
    jak demokracja - zło konieczne !

  • 3. Data: 2009-03-25 19:34:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lestat" <o...@w...pl> wrote in message news:gqdvr2$3t$1@news.wp.pl...
> [...]
    > syf. Łatwo dawali kredyty i to o większej zdolności kredytowej we frankach
    > niz w złotych i teraz takie rzeczy... Tak myślałem, że to bagno...

    Ciesze sie, ze bank reaguje na zmieniajace sie warunki. To znaczy, ze mozna
    im powierzyc swoje pieniadze i spac spokojnie.

    MK

  • 4. Data: 2009-03-25 19:36:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 25 Mar 2009 12:24:48 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Mają pretekst, żeby bardziej wycyckać swoich klientów. Banki, podobnie
    > jak demokracja - zło konieczne !

    "Umrzesz jak każdy, na tym polega demokracja" to chyba jedne z bardziej
    trafnych opisujące ten ustrój ;)

    BTW ciekawe czy teraz na pbb zacznie się taki nawał postów odnośnie
    kredytów hipotecznych jak podaczas hossy mieszkaniowej.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-03-25 19:44:17
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ciesze sie, ze bank reaguje na zmieniajace sie warunki. To znaczy, ze mozna
    > im powierzyc swoje pieniadze i spac spokojnie.
    >
    > MK

    A ja się nie cieszę, bo to dowodzi, że bank ten lekkomyślnie udzielał kredytów
    na warunkach, które były dla samego banku niekorzystne. I jest dla mnie tym
    bardziej niewiarygodny. Bo skoro bank jest w stanie zadowolić się podwyżką
    marży o 0,5% to jakie to ejst rozwiązanie? Na tych kredytach są setki tysięcy
    kapitału do spłaty. Podniesienie marży o 0,5% w żaden sposób nie wyrównuje ryzyka.

  • 6. Data: 2009-03-25 19:57:10
    Od: "onet" <d...@b...com>

> [...]
    > tysięcy
    > kapitału do spłaty. Podniesienie marży o 0,5% w żaden sposób nie wyrównuje

    a może ryzyka nie ma a 0,5%da dodatkowy zysk dla banku?

  • 7. Data: 2009-03-25 20:04:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Mar, 15:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > "Umrzesz jak każdy, na tym polega demokracja" to chyba jedne z bardziej
    > trafnych opisujące ten ustrój ;)

    Nie jestem fanem ani wyznawca Systemu, ale co w zamian?
    Monarchia i kolorowe paciorki? Dzamahirija i pod materac? :)

  • 8. Data: 2009-03-25 20:09:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 25 Mar 2009 19:44:17 +0000 (UTC)
    "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > tych kredytach są setki tysięcy kapitału do spłaty. Podniesienie
    > marży o 0,5% w żaden sposób nie wyrównuje ryzyka.

    Ale o co kaman? Tutaj na grupie chyba wszyscy mają świadomość, że
    głównym celem banku, zwanego instytucją zaufania publicznego, jest
    zarabianie. Także żarty na bok ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-03-25 20:11:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 25 Mar 2009 13:04:26 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Nie jestem fanem ani wyznawca Systemu, ale co w zamian?
    > Monarchia i kolorowe paciorki? Dzamahirija i pod materac? :)

    Anarchia ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-03-25 20:43:37
    Od: k...@o...pl

    On 25 Mar, 21:09, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ale o co kaman? Tutaj na grupie chyba wszyscy mają świadomość, że
    > głównym celem banku, zwanego instytucją zaufania publicznego, jest
    > zarabianie. Także żarty na bok ;)
    jak by nie byli instytucją zaufania publicznego;) to by nie było
    wersji +0,5% do marży a jedynie
    dwie pozostałe "oferty" dopłać kasę albo dorzuć dodatkową nieruchomość
    - a jak nie to oddaj klucze a kredyt spłacaj dalej..