  • 1. Data: 2009-03-25 17:23:50
    Temat: Podwójne blokady na KK Millenium
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    W systemie transakcyjnym kart kredytowych Millenium od pewnego czasu
    pojawiają sie podwójne blokady tej samej transakcji, z różnicą 1
    grosza przy kwocie transakcji. Czy ktoś orientuje się dlaczego tak się
    dzieje ? Syf straszny, bo jeśli wykorzystasz cały limit, to w ten
    sposób wrobią cię w jego przekroczenie !

  • 2. Data: 2009-03-25 17:28:25
    Temat: Re: Podwójne blokady na KK Millenium
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    Przekroczenie blokad? Nie ma czegos takiego, przekroczenie mozesz miec
    dopiero po rozliczeniu transakcji.

    MK

  • 3. Data: 2009-03-25 18:14:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Mar, 18:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Przekroczenie blokad? Nie ma czegos takiego, przekroczenie mozesz miec
    > dopiero po rozliczeniu transakcji.
    >
    > MK

    Mam nadzieję, że masz rację ;-) Ale czy przypadkiem w ten sposób nie
    obniża się limit kredytu do wykorzystania na karcie ?

  • 4. Data: 2009-03-25 18:54:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...

    > Mam nadzieję, że masz rację ;-) Ale czy przypadkiem w ten sposób nie
    > obniża się limit kredytu do wykorzystania na karcie ?

    Zapewne zmniejsza.

    MK

  • 5. Data: 2009-03-25 18:54:42
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    szczurwa pisze:

    > Mam nadzieję, że masz rację ;-) Ale czy przypadkiem w ten sposób nie
    > obniża się limit kredytu do wykorzystania na karcie ?

    Obniża się dopóki nie wygaśnie blokada.
    Też mam taką podwójną blokade z wczoraj ale dokłądnie takie same kwoty.