  • 1. Data: 2009-10-25 11:44:47
    Temat: Polbank Wyciąg elektroniczny
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Dostałem pierwszy wyciąg no rachunków w Polbanku i tam czytam:
    "Wkrótce dostępny będzie bezpłatny wyciąg elektroniczny do każdego Twojego
    rachunku"

    Czy to oznacza że oprócz zwykłego wyciągu będzie dostępny np. w pdf czy
    trzeba będzie się zdecydować na jeden lub drugi.
    No i czy w wypadku jak się zostanie przy papierowym to będzie za to opłata.
    Bo tak to można też zrozumieć.

    Damian

  • 2. Data: 2009-10-25 16:45:08
    Temat: Re: Polbank Wyciąg elektroniczny
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 12:44:47 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > Czy to oznacza że oprócz zwykłego wyciągu będzie dostępny np. w pdf czy
    > trzeba będzie się zdecydować na jeden lub drugi.

    Z tego co mówili ludzie w oddziale odnosnie KK to albo jeden albo drugi.
    Ale nie byli na 100% pewni a mi się nie chciało czekać aż się na infolinię
    dodzwonią.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-10-25 20:32:02
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Damian Niusy <b...@i...pl> napisał(a):
    > Dostałem pierwszy wyciąg no rachunków w Polbanku i tam czytam:
    > "Wkrótce dostępny będzie bezpłatny wyciąg elektroniczny do każdego Twojego
    > rachunku"

    Zamówiłem już taki półtora miesiąca temu. Miał przychodzić na e-mail. Ale
    kilka dni temu kolejny wyciąg dostałem znowu pocztą tradycyjną, e-maila brak.
    Na infolinii twierdzą że jeszcze opcja nie jest aktywna. To po co przyjmowali
    zlecenie półtora miesiąca temu? Ot, Polbank...

    --
    Sinus