  • 1. Data: 2009-10-25 15:07:11
    Temat: Jaka najlepsza lokata roczna?
    Od: "Jagonisia" <j...@N...gazeta.pl>

    Cześć,
    Jaka jest obecnie najbardziej korzystna lokata roczna? Chodzi o 10 000 zł. W
    jakim banku i jakie jest oprocentowanie? Czy ktoś z Was ma może ostatnio
    jakąś zakładał?
    Pozdrawiam,
    Jagonisia

  • 2. Data: 2009-10-25 15:29:15
    Temat: Re: Jaka najlepsza lokata roczna?
    Od: g...@o...pl

    > Jaka jest obecnie najbardziej korzystna lokata roczna? Chodzi o 10 000 zł. W
    > jakim banku i jakie jest oprocentowanie? Czy ktoś z Was ma może ostatnio
    > jakąś zakładał?

    Lokaty roczne są niezbyt korzystne (podatek). Ja bym obstawiał, że dobrze
    wyjdzie stałe półroczne 5,65% netto w OF/Noble z jednym automatycznym
    przedłużeniem. Ale kto wie?

    Są w ogóle jakieś roczne na 7%?

  • 3. Data: 2009-10-25 15:59:35
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał

    > Lokaty roczne są niezbyt korzystne (podatek). Ja bym obstawiał, że dobrze
    > wyjdzie stałe półroczne 5,65% netto w OF/Noble z jednym automatycznym
    > przedłużeniem. Ale kto wie?

    No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13
    października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale
    na piśmie nic nie mam. Złożyłam wnioski, żeby władować tam kolejne 150 tys.,
    ale nie przypuszczałam, że nie dostanę potwierdzenia na piśmie. Więc się
    wstrzymuję. Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?
    Pozdr.
    A.

  • 4. Data: 2009-10-25 16:00:59
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Konto oszczędnościowe w Polbanku, do 15 tys. masz oprocentowanie 6,5 % z
    codzienną kapitalizacją, co pozwala ominąć belkowe i daje efekt procentu
    złożonego. Kwota pow. 15 tys. jest na 5%. Przy rocznym oszczędzaniu ciekawy
    efekt, moim zdaniem lepszy od typowej lokaty.
    minus - egzotyczna i totalnie niefunkcjonalna bankowość internetowa.
    --
    AS

    4534 (20091022) __________

  • 5. Data: 2009-10-25 16:10:31
    Od: " lokatybezbelki" <l...@g...pl>

    Witam,
    najkorzystniejsze są bez belkowe:
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-10-25 16:33:43
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 25 Paź, 16:59, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:

    > No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13
    > października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale
    > na piśmie nic nie mam.

    A tak właściwie to po co Ci to potwierdzenie pocztą? W nim nie ma nic
    ciekawego. Potwierdzeniem jest wniosek + przelew z konta. Nic więcej
    nie potrzeba.

    > Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?

    Nie ma, on ma tylko datę ważności i jak wpłacisz po niej to środki
    wrócą na Twoje konto.

  • 7. Data: 2009-10-25 16:37:09
    Od: g...@o...pl

    > No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13
    > października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale
    > na piśmie nic nie mam.

    Mnie też nie przysłali, więc wysłałem zapytania pod dwa adresy i w pół godziny
    odebrałem dwa telefony, a po dwóch dniach potwierdzenie było w skrzynce.

  • 8. Data: 2009-10-25 16:49:02
    Od: stasio <...@...pl>

    Adam Sito wrote:
> [...]
    > efekt, moim zdaniem lepszy od typowej lokaty.
    > minus - egzotyczna i totalnie niefunkcjonalna bankowość internetowa.

    A 6,5% nie jest przypadkiem tylko do 5k PLN?

    --
    stasio

  • 9. Data: 2009-10-25 17:38:43
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Tak, ale dzielisz ten 15 kilo na 3 rachunki po 5 kilo. A 5% to od nadwyżki
    ponad 5 kilo więc nie należy sie obawiać że jak przekroczy te 5 kilo to
    odsetki będa mniejsze.

    Damian

  • 10. Data: 2009-10-25 21:25:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:hc1sn3$893$1@news.onet.pl

> [...]
    > ale nie przypuszczałam, że nie dostanę potwierdzenia na piśmie. Więc się
    > wstrzymuję. Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?

    Nie panikuj piękna! :)
    U mnie były takie przypadki, że papierowe potwierdzenie otwarcia lokaty
    przychodziło na tydzień przed jej zakończeniem :)
    Zresztą jak napisali poprzednicy - po co ci ono potrzebne?
    Lokata jest założona? - jest!
    Elektroniczne potwierdzenie jest? - jest!

    Jaki z tego wniosek? Nie martwić się na zapas. Spać spokojnie i jak są wolne
    środki na lokaty to je tam wpakować póki jest taka a nie inna oferta.

    Pozdrawiam.