  • 1. Data: 2009-10-24 11:31:20
    Temat: opłata KK za aktualizację Windows 7
    Od: Piotr <...@...c>

    Witam.
    Niedawno zakupiłem sobie notebooka z możliwością uaktualnienia systemu
    do Windows 7. Trzeba zarejestrować się na stronie, podać potrzebne dane
    i opłacić kartą kredytową koszta przesyłki w wysokości 22,99 EUR. I ty taj
    mam pytania odnośnie tej operacji.
    Nie posiadam konta walutowego. Czy mając KK w Citi mogę wykonać taką
    operację? Po jakim kursie będzie wtedy liczone Euro?

  • 2. Data: 2009-10-24 11:54:26
    Temat: Re: opłata KK za aktualizację Windows 7
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...c> napisał w wiadomości grup

    > Nie posiadam konta walutowego. Czy mając KK w Citi mogę wykonać taką
    > operację? Po jakim kursie będzie wtedy liczone Euro?

    Możesz wykonać. Przy tak drobnej kwocie kurs raczej bez znaczenia.

  • 3. Data: 2009-10-24 12:40:38
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Możesz wykonać. Przy tak drobnej kwocie kurs raczej bez znaczenia.

    a ryzyko?
    Ja w interneci enigdy nie podaję pełnej numeru karty

    J Kolina

  • 4. Data: 2009-10-24 15:39:38
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości

    > Ja w interneci enigdy nie podaję pełnej numeru karty

    A ile cyfr podajesz i co na to sprzedawcy?

  • 5. Data: 2009-10-24 15:59:03
    Temat: Nie dokarmiać troli !
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2009-10-24 19:08:22
    Od: Piotr <...@...c>

    MarekZ pisze:

    > Możesz wykonać. Przy tak drobnej kwocie kurs raczej bez znaczenia.

    czyli rozumiem że EUR zostanie przeliczone po kursie NBP w danym dniu??

  • 7. Data: 2009-10-24 19:27:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...c> napisał w wiadomości grup

    > czyli rozumiem że EUR zostanie przeliczone po kursie NBP w danym dniu??

    Z EUR na walutę rozliczeniową karty (o ile nie jest nią EUR) po kursie
    wystawcy karty (Visy albo MC) a następnie z EUR na PLN po kursie Citi.

  • 8. Data: 2009-10-24 19:30:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...c> napisał w wiadomości grup

    > czyli rozumiem że EUR zostanie przeliczone po kursie NBP w danym dniu??

    Z EUR na walutę rozliczeniową karty (o ile nie jest nią EUR) po kursie
    wystawcy karty (Visy albo MC) a następnie z waluty rozliczeniowej karty na
    PLN po kursie Citi.

    Kurs NBP nie będzie w ten proces w żadnym stopniu zaangażowany.

  • 9. Data: 2009-10-24 22:22:22
    Od: robbi <r...@n...com>

    Piotr pisze:
> [...]
    > do Windows 7. Trzeba zarejestrować się na stronie, podać potrzebne dane
    > i opłacić kartą kredytową koszta przesyłki w wysokości 22,99 EUR. I ty

    Trochę OT - jeśli ten Windows był kupiony w PL - to z tego co sie
    dowiedziałem na czwartkowej premierze Win7 - w Polsce ma to być bezpłatne.

    --
    pzdr
    robbi

  • 10. Data: 2009-10-24 22:41:34
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > na PLN po kursie Citi.
    >
    > Kurs NBP nie będzie w ten proces w żadnym stopniu zaangażowany.

    A ja mam takie drobne pytanie, co ma lepsze kursy wymiany. Płatności
    kartą i rozliczna przez bank. Czy PayPal?