  • 1. Data: 2009-10-24 11:59:16
    Temat: Polbank przelew w Sobotę
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Przelew wewnętrzny z rachunku mocnego na rachunek gotówkowy zlecony w sobotę
    system podaje że wykona się dopiero w poniedziałek chociaż pokazuje już kasę
    na koncie ale w historii jest data poniedziałkowa.
    I tu moje pytanie czy da radę te kasę wypłacić z bankomatu ?
    Bo coś mi się zdaje że nie, a wyjazd do bankomatu aby się to sprawdzić i
    zobaczyć puste konto do przyjemnych nie należy.

    Damian

  • 2. Data: 2009-10-24 12:11:57
    Temat: Re: Polbank przelew w Sobotę
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy"
> [...]
    > Bo coś mi się zdaje że nie, a wyjazd do bankomatu aby się to
    > sprawdzić i zobaczyć puste konto do przyjemnych nie należy.

    jesli go widac rowniez w "dostepnych srodkach" a nie tylko w saldzie
    to wyplata musi byc mozliwa. Jesli nie to blad banku
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-10-25 08:30:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:59:16 +0200, Damian Niusy napisał(a):

> [...]
    > tu moje pytanie czy da radę te kasę wypłacić z bankomatu ? Bo coś mi się
    > zdaje że nie, a wyjazd do bankomatu aby się to sprawdzić i zobaczyć

    Jak najbardziej da radę wypłacić. I nawet dostaniesz odsetki za te dwa
    dodatkowe dni na mocnym.

  • 4. Data: 2009-10-25 12:47:21
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-10-25 09:30, jureq pisze:

    > Jak najbardziej da radę wypłacić. I nawet dostaniesz odsetki za te dwa
    > dodatkowe dni na mocnym.

    Znów oscylator?

  • 5. Data: 2009-10-25 12:52:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Znów oscylator?

    A jaki to oscylator? Bank obciaza klienta z data z ktora srodki wyplywaja z
    banku. Tak powinno byc w kazdym banku.

    MK

  • 6. Data: 2009-10-25 21:45:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Paź, 13:52, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A jaki to oscylator? Bank obciaza klienta z data z ktora srodki wyplywaja z
    > banku. Tak powinno byc w kazdym banku.
    Czyli w sobotę? Tyle, że oprocentowanie na mocnym w sobote i niedzielę
    jest liczone według salda z piątku....

  • 7. Data: 2009-10-26 06:36:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 13:52:49 +0100, MK napisał(a):

    > A jaki to oscylator? Bank obciaza klienta z data z ktora srodki
    > wyplywaja z banku. Tak powinno byc w kazdym banku.

    To nie ten bank. W tym banku wypłacasz w bankomacie w sobotę, a pomimo to
    dostajesz odsetki za sobotę i niedzielę. Bank obciąża dopiero w
    poniedziałek.

  • 8. Data: 2009-10-26 07:14:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To nie ten bank. W tym banku wypłacasz w bankomacie w sobotę, a pomimo to
    > dostajesz odsetki za sobotę i niedzielę. Bank obciąża dopiero w
    > poniedziałek.

    I prawidlowo. Gdybys mogl to wplacic jeszcze raz do banku i uzyskac ponownie
    odsetki to moglby byc jakis problem. Jak otworzysz sobie rachunek w Nordea
    banku to bedziesz mogl korzystac z takiej mozliwosci, ale oprocentowanie
    wNordea marne, wiec duzego sensu nie ma ;).

    MK