  • 11. Data: 2016-03-19 03:42:51
    Temat: Re: Podróże kształcą, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ncfh22$p03$...@n...news.atman.pl

    > niektórzy są zawistni, dlatego wytykają podróżowanie...

    > http://niezalezna.pl/uploads/zalacznik/7765714580341
    98120862.pdf

    > Gasiuk, Rzepliński i Łętowska -- świeta trójca brniąca praw człowieka, chocby tego
    człowieka:

    > Warto dodać, że dzięki tym ludziom toczona jest walka o prawa człowieka i obywatela
    -- choćby tego człowieka:

    > http://polska.newsweek.pl/aborcja-w-szpitalu-sw-rodz
    iny-na-madalinskiego-czy-zlamano-przepisy-,artykuly,
    381947,1.html

    > Gdyby poszło nie o aborcję człowieka, ale o podobną aborcję zwierzaczka
    > (pieska, kotka czy świnkę morską) trójca protestowałaby w niebogłosy?

    > -=-

    > https://www.youtube.com/watch?v=q8FfNQ_E0l0 <-- pieskie życie
    > https://youtu.be/G5dIB2oF6sQ <-- jak pies z kotem
    > https://youtu.be/lcUoCJgfh8M <-- ze szczurami
    > https://youtu.be/kQe0wbV0FpY <-- rodzina coraz większa
    > https://youtu.be/CEzQ_Vk5OC0 <-- i tylko ludzi brak....

    ...albo o padnięcie klaczy...

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/smierc-kole
    jnej-klaczy-z-janowa-podlaskiego,628190.html

    O niczym innym nie słyszę godzinami -- poza padłymi klaczami...

    -=-

    Warto dodać, że koń bojowym stawał się po 7 latach a zdychał nierzadko w pierwszej
    bitwie.
    Bywało, że swym wytresowanym zadem gniótł opór stawiany zaporowymi pikami. :)
    Koń nie wejdzie na piki przodem, ale tyłem -- czemu nie?!

    Tak padła Rzeczpospolita Obojga Narodów -- częste wojny
    ocaliły ludzi, lecz nie pozwoliły na odbudowę koni,
    których po prostu zaczęło brakować. :)

    -=-

    W obecnej Rzeczpospolitej padłe klacze są ważniejsze niż zbrodnie Świętej_inaczej
    Rodziny!!!
    Lepiej tu powodzi się klaczom niż dzieciom! Ciekawe, czy koń jest mądrzejszy od
    człowieka
    z zespołem Downa?!

    http://telewizjarepublika.pl/terlikowski-w-polsce-po
    lowa-abortowanych-dzieci-rodzi-sie-zywych-potem-sa-d
    obijane,30576.html
    Terlikowski: W Polsce połowa abortowanych dzieci rodzi się żywych. Potem są
    dobijane

    Lekarze, położne i pracownicy szpitala, z którymi rozmawiałem, twierdzą, że w
    Polsce
    ponad połowa dzieci podczas aborcji rodzi się żywych, a potem są dobijane. W
    Polsce
    po prostu wywołuje się poród i dziecko powinno umrzeć w trakcie. Połowa rodzi się
    żywa, nie wszystkie krzyczą, ale dają znaki życia. Takie dzieci odkłada się, żeby
    umarły - powiedział Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny Telewizji Republika.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 12. Data: 2016-03-20 03:07:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nciebm$ko7$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > umarły - powiedział Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny Telewizji Republika.

    Co tam klacz!!! Nawet drzewa mają tutaj wzięcie!!!

    http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,19759
    858,w-bialowiezy-protestuja-dwie-manifestacje-za-i-p
    rzeciw-wycince.html
    Dwa protesty w Białowieży: za i przeciw wycince puszczy

    Koty są mądrzejsze od ludzi? -- wiedzą o tym, że ludzie chorzy na Downa są ludźmi?!

    https://www.youtube.com/watch?v=js_6r79jy1I

    https://www.youtube.com/watch?v=Ak9gVAEkuyc
    https://www.youtube.com/watch?v=vG_u_Wjrs1c
    https://youtu.be/h_Y42kxoMzY
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/rosja-kot-uratowal-dzi
    ecko-matka-wyrzucila-dziecko-do-smietnika-,artykuly,
    517074.html

    O tym, że psy ratują ludzi -- chyba nie trzeba nikogo przekonywać...

    Warto jednak pamiętać o tym, że zwierzaki ratują ludzi niemerytorycznie, ;)
    a być może nawet niezgodnie z Konstytucją... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 13. Data: 2016-03-20 21:22:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" 56ec7225$0$661$6...@n...neostrada.pl

    >Wierzę Ci na słowo -- zapewne jesteś obeznany z psimi kupami...
    >Koty swoje zagrzebują...

    plonk

  • 14. Data: 2016-03-21 14:51:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 19 Mar 2016 03:22:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Wprawdzie prezes Rzepliński ma kota, ale nie do trzymania.

    Kot Rzeplińskiego bezsprzecznie je z koryta.
    Należy również oczekiwać, że na co dzień chadza w futrze z norek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 15. Data: 2016-03-22 00:44:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" yukk7uq9qhhx$.nk26ugis7wy7$....@4...net

    > Kot Rzeplińskiego bezsprzecznie je z koryta.
    > Należy również oczekiwać, że na co dzień chadza w futrze z norek.

    Gdy ktoś ,,ma kota w głowie'' -- niekoniecznie go karmi wprost z koryta... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'