  • 1. Data: 2008-02-13 16:03:44
    Temat: Podobno w USA kredytobiorcy to problem, a u nas banki sobie ich hodują :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    1. Mille dało mi drugą KK na piękne oczy (co prawda z małym limitem)
    2. Citi z własnej i nieprzymuszonej woli podwyższyło mi wczoraj lub
    przedwczoraj limit na KK o prawie 50%
    3. Multi chce mi dać (z własnej inicjatywy!) kredyt (niesprecyzoali
    jaki) na XX KPLN, też twierdzą, że bez żadnych zastrzeżeń.
    Mam się zacząć bać?
    KJ

  • 2. Data: 2008-02-13 22:24:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 17:03:44 +0100, Kamil Jońca
    napisał(a):

> [...]
    > 3. Multi chce mi dać (z własnej inicjatywy!) kredyt (niesprecyzoali
    > jaki) na XX KPLN, też twierdzą, że bez żadnych zastrzeżeń.

    Każdy liczy, że akurat u niego Ci się noga powinie lub z jego produktu
    będziesz najintensywniej korzystał. Poza tym normy na koleny kwartał/rok
    trzeba wyrobić.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-02-14 06:16:43
    Od: C...@g...com

    On 13 Lut, 17:03, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
> [...]
    > 3. Multi chce mi dać (z własnej inicjatywy!) kredyt (niesprecyzoali
    > jaki) na XX KPLN, też twierdzą, że bez żadnych zastrzeżeń.
    No co Ty :)
    Przecież wszelkiej maści analitycy jakich słyszałem/czytałem zgodnie
    twierdzą że u nas kredytów subprime niet więc wsio charaszo.