  • 21. Data: 2003-09-15 20:48:05
    Temat: Re: Podatek przy konwersji?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bk57hv$pfu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Konwersja to po prostu odkupienie i nabycie, więc podatek musi byc
    pobrany.
    ^^^^^^^^^^^

    Że tak jest to wiem. Dyskutanci wnoszą czy tak jest zawsze, oraz czy tak
    POWINNO być:-(
    odkupienie i nabycie jest "nadużyciem" dla celu konwersji:-(
    Przekładanie "z lewej do prawej" kieszeni też może być opodatkowane.
    Następny finansminister może wpaść na taki "genialny" pomysł

  • 22. Data: 2003-09-15 20:49:31
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Każdy Fundusz Inwstycyjny zgodnie z Ustawą o Funduszach Inwestycyjnych (z
    97r) jest odrębną osobą prawną, a więc przeniesienie aktywów z jednego do
    drugiego Funduszu (konwersja) jest odkupieniem w jednym i nabyciem drugiego.
    Tak jest zawsze i zgodnie z obowiązującą Ustawą tak powinno być.
    Z uwzględnieniem różnic o których pisałam.
    Nowa ustawa o FI będzie mniej restrykcyjna pod tym względem.
    pojawią się nowe możliwości.

    --
    Mirka Ziółkowska