  • 11. Data: 2006-01-10 19:10:48
    Temat: Re: Podatek od odsetek - coś mi się nie zgadza...
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Jacek Osiecki wrote:
    > [...]
    >

    > Zdaje sie, że niedawno była dyskusja o tym, że podatki *też* zaczynamy
    > zaokrąglać do 1 PLN
    > KJ

    A jak mam odsetek, dajmy na to, 1,5PLN, to zaplace podatku 1PLN?
    o_o
    Szkoda, ze nie zaokraglili do pelnych dziesiatek zlotych... Po co sie
    rozdrabniac?

  • 12. Data: 2006-01-10 20:33:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 20:10:48 +0100, o`rety napisał(a):

    > A jak mam odsetek, dajmy na to, 1,5PLN, to zaplace podatku 1PLN?
    > o_o

    1.5PLN zaokrąglamy do 2.00PLN - 19% z tego to 0.38PLN, więc zapłacisz 0.00PLN
    podatku.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2006-01-11 20:30:07
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > 1.5PLN zaokrąglamy do 2.00PLN - 19% z tego to 0.38PLN, więc zapłacisz 0.00PLN
    > podatku.
    >
    > Pozdrawiam,
    I wszystko jasne :)
    Dzieki