  • 1. Data: 2013-09-17 14:49:43
    Temat: Plus Bank... ileż to jeszcze tych bankow
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/polkomtel-wejdzie
    -mocniej-w-bankowosc,2,3,28938.html

    w sumie byłoby nawet ciekawe gdyby w kazdym punkcie plusa byłaby obsługa
    konta bankowego

  • 2. Data: 2013-09-17 15:53:03
    Temat: Re: Plus Bank... ileż to jeszcze tych bankow
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 17 Sep 2013 14:49:43 +0200, "zlotowinfo" <u...@o...pl>
    wrote:

    >http://www.telepolis.pl/wiadomosci/polkomtel-wejdzi
    e-mocniej-w-bankowosc,2,3,28938.html

    >w sumie byłoby nawet ciekawe gdyby w kazdym punkcie plusa byłaby obsługa
    >konta bankowego

    Moze lepiej zeby byle OBSLUGA. Jakos w przecietnym polskim banku czeka
    sie na zalatwienie sprawy srednio z godzine

    A.L.

  • 3. Data: 2013-09-17 16:13:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-17 15:53, A.L. pisze:

    > Moze lepiej zeby byle OBSLUGA. Jakos w przecietnym polskim banku czeka
    > sie na zalatwienie sprawy srednio z godzine
    >
    > A.L.

    Nie wiem skąd czerpiesz te "przeciętne". Ostatnio, od chyba 3 lat bywam
    tylko w ING i BZWBK. Rzadko się zdarzy, żeby przede mną była choć 1
    osoba w kolejce. Zazwyczaj pan(i) czeka na mnie.
    Podobnie było w Mille, EB, BGŻ (tylko otwierałem konta, ~4 lata temu)

    Acz pamiętam, jakieś 5-6 lat temu w Lukasie > 30 min. czekania żeby np.
    zmienić limit operacji, bo ludzie spłacali czy brali kredyty, czy-co.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-09-17 16:34:38
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    zlotowinfo wrote:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/polkomtel-wejdzie
    -mocniej-w-bankowosc,2,3,28938.html

    > w sumie byłoby nawet ciekawe gdyby w kazdym punkcie plusa byłaby
    > obsługa konta bankowego

    Beda wisnie? Inaczej konta nie otwieram.

  • 5. Data: 2013-09-17 16:40:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości
    -mocniej-w-bankowosc,2,3,28938.html

    > Beda wisnie? Inaczej konta nie otwieram.

    dopiero mowa o nazwie, a jemu już wiśnie...

  • 6. Data: 2013-09-17 19:04:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 17 Sep 2013 16:13:11 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Nie wiem skąd czerpiesz te "przeciętne".

    Z wlasnego dowiadzenia. Oczywiscie, statystycznie niereprezentatywne,
    a subiektywne

    A.L.

  • 7. Data: 2013-09-18 09:05:28
    Od: Raff <r...@g...com>

    Raczej wygląda na przygotowanie na rebranding Invest Banku (wykorzystanie licencji) i
    nowa sieć partnerska, być może oparta o sieć punktów sprzedaży Plusa/Polsatu
    Cyfrowego.

  • 8. Data: 2013-09-18 18:34:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Tue, 17 Sep 2013 16:13:11 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    >Z wlasnego dowiadzenia. Oczywiscie, statystycznie niereprezentatywne,
    >a subiektywne

    Polska jezyk trudna jezyk, z jednego przypadku w przecietnym, w
    sensie - nei wybijajacym sie w zadna strone, wyszedl sredni czas
    oczekiwania godzine.

    Ale fakt - ostatnio tez siedzialem godzine. W celu likwidacji konta
    :-)

    J.