  • 1. Data: 2014-07-01 17:42:41
    Temat: Płatności kartą zbliżeniową w Biedronce ( Visa Electron PayWave ) Próbował ktoś?
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    Sytuacja z dzisiaj. Płacę zbliżeniowo poniżej 50zł w biedronce -
    transakcja odrzucona. Komunikat na wyświetlaczu terminala: proszę użyć
    karty magnetycznej.
    Płacę po raz drugi z PIN-em, bez problemu.
    Przyglądam się na naklejkę przy kasie i wśród obsługiwanych systemów
    płatności nie ma Visa payWave.
    Kwitki dostaję oczywiście 2: na nieudaną transakcję i udaną.

    Pytanie do Was: płacił ktoś kartą Visa Electron payWave w biedronce? Nie
    obsługują tego?

    Pierwszy raz odrzuciło mi zbliżeniową, płaciłem w wielu miejscach, nie
    było logo payWave a mimo to transakcje przechodziły bez problemu...

    Jednorazowy błąd systemu czy po prostu nie obsługują PayWave?

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 2. Data: 2014-07-01 18:33:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-07-01 18:42, TOMASZEK wrote:
> [...]
    > było logo payWave a mimo to transakcje przechodziły bez problemu...
    >
    > Jednorazowy błąd systemu czy po prostu nie obsługują PayWave?

    co ktoras transakcja musi byc przeprowadzona online (np co trzecia) aby
    chip uzupelnil info o saldzie.
    Czesto jak place zblizeniowo pod rzad, szczegolnie debetowkami to w
    koncu jest komunikat - uzyj czytnika/paska/czytnika stykowego (juz nie
    pamietam).
    to nie kwestia ze akurat biedronka cie nie lubi.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2014-07-01 19:11:32
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 18:33, darnok pisze:

> [...]
    > pamietam).
    > to nie kwestia ze akurat biedronka cie nie lubi.

    Od początku posiadania tej karty wykonałem ok. 30 takich transakcji i
    nigdy tego nie miałem, serio. Chyba, że właśnie dokręciłem licznik ;)

  • 4. Data: 2014-07-01 19:49:57
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    mastercard inteligo - kilka transakcji
    poprawnie rozliczonych w biedronce

    czas oczekiwania na akceptację: b. krótki

    dotychczasowa ocena wdrożenia płatności: 5+

  • 5. Data: 2014-07-01 20:42:36
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 19:49, zarząd komplementariusza pisze:
    > mastercard inteligo - kilka transakcji
    > poprawnie rozliczonych w biedronce
    >
    > czas oczekiwania na akceptację: b. krótki
    >
    > dotychczasowa ocena wdrożenia płatności: 5+

    Umiesz czytać?
    Ja pytałem o PayWave, Ty masz PayPass. To, że obsługują PayPass to ja
    wiem...
    Nie ma to jak zadać pytanie i dostać odpowiedź na temat.....

  • 6. Data: 2014-07-01 21:00:19
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Umiesz czytaďż˝?
    >
    > Ja pyta�em o PayWave, Ty masz PayPass.
    > To, �e obs�uguj� PayPass to ja wiem...

    no to będziesz wiedział jeszcze bardziej ;)

  • 7. Data: 2014-07-02 18:16:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.07.2014 19:11, TOMASZEK pisze:

    > Od początku posiadania tej karty wykonałem ok. 30 takich transakcji i
    > nigdy tego nie miałem, serio. Chyba, że właśnie dokręciłem licznik ;)

    A w między czasie nie wyciągałeś jakiś pieniędzy z bankomatu albo nie
    płaciłeś za pomocą pinu/paska?

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-07-04 11:06:05
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-02 18:16, xbartx pisze:
    > A w między czasie nie wyciągałeś jakiś pieniędzy z bankomatu albo nie
    > płaciłeś za pomocą pinu/paska?

    Nie.

  • 9. Data: 2014-07-04 21:57:56
    Od: DeZ <d...@o...pl>

    W dniu 01.07.2014 17:42, TOMASZEK pisze:
    > Jednorazowy błąd systemu czy po prostu nie obsługują PayWave?

    Płaciłem wczoraj Visą z Mille - poszło bez problemu.

    DeZ

  • 10. Data: 2014-07-04 23:49:47
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Płaciłem wczoraj Visą z Mille - poszło bez problemu.

    A tu generalnie du*a. Terminale są, ale nie działają. Kasjerka nie wie,
    kiedy będą działać.
    --
    Grzexs