    From: "Kmicic" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płatności internetowe
    Date: Mon, 30 Jun 2003 11:21:23 +0200

    Cześć.
    To mój "pierwszy raz" na tej grupie.
    Nurtuje mnie od poewnego czasu sprawa płatności przez Internet. Do tej pory
    wiedziałem, że trzeba mieć VISĘ Classic. Nie stać mnie na nią. Ale jakiś
    czas temu dowiedziałem się gdzieś w necie, że VE Intelligo wystarczy (jako
    jedyna z polskich VE). Dziś chciałem zarezerwować nocleg w Niemczech i w
    formularzu jest napisane "VISA'. Dzwonię do Inteligo, żeby się upewnić i
    pani nie potwierdza moich informacji. Mówi, że z VE Inteligo można w necie,
    ale tam, gdzie jest oznaczenie VE. I że karty innych banków też wchodzą. Do
    tej pory nie spotkałem w formularzach internetowych VE. Jak jest naprawdę?
    Chodzi mi głównie o transakcje zagraniczne, bo w Polsce zawsze można puścić
    przelew.
    Pozdrawiam -
    Kmicic