  • Data: 2003-06-30 11:13:05
    Temat: Re: Płatności internetowe
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bdp1sj$s7g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > necie,
    > Do
    naprawdę?

    Myślę, że to zalezż od firmy autoryzujacej transakcje.
    VE inteligo płaciłem na newyorkcamera.de i amazon.com bez problemu, choc nie
    było
    pozycji VE na liście kart tylko VISA.
    Natomiast kupując domenę bodaj w cheap-domainregistration.com sromotnie się
    zawiodłem.
    Po przejściu całej procedury okazało się, że moja karta nie jest
    autoryzowana.
    Rad-nierad kupiłem tą domenę przez onet.pl co kosztowało mnie 2x więcej :-((

    Wojtek