  • 11. Data: 2004-10-12 06:04:05
    Temat: Re: Płatność on line -Pytanie lamerskie:-))
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckfnob$a0v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >Załóż konto w banku, ktory nie wysyła wyciągów - Twoj ostatni stres zniknie
    :)

    Nie stresuja mnie wyciagi - stresuje mnie to co na nich widze - czyli stan
    konta:-)

    Zapomnialam...:P Dobra, pojdziemy w koncu, tym bardziej ze tam nie da sie
    placic karta

    HaNkA

  • 12. Data: 2004-10-12 13:38:04
    Temat: Re: Płatno?ć on line -Pytanie lamerskie:-))
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004 18:43:17 +0200, "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> wrote:

    >Mozecie mi doradzic jaką formę płatności wybrać? I jak to przeprowadzić?

    1. Zmienić bank na taki, który wie co to reklamacja (o dziwi, tutaj na
    1 miejscu CITI)
    2. Przeprowadzić transakcję

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2004-10-12 13:58:01
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > podawania numeru mojej karty kredytowej na jakies nieznanej stronie. Mam tez
    > konto i karte z inteligo ale nie wiem czy w tej sytuacji cos to daje bo
    > pojecie o bankowosci mam zgoła żadne
    > 2. Jest tez opcja " If you don't have a credit card or don't want to pay
    > online, you may send a Check, Money Order, or Money Transfer from your bank"
    > i tu kolejna rzecz mnie przerasta - mam zaplacic rownowartosc ok 20dolarów -
    > wg pana z banku PEKEO będzie mnie to kosztować prawie drugie tyle.
    >
    > Mozecie mi doradzic jaką formę płatności wybrać? I jak to przeprowadzić?

    1. Jeśli nie chcesz płacić za operację słono (vide te 20 dolarów), to
    raczej w grę wchodzi tylko płatność kartą.

    2. Niewykluczone, że da się zapłacić kartą inteligo.

    3. Istnieje popularna technika 'karta inteligo przypięta do rachunku
    na którym prawie nic nie ma, przelewam nań jedynie gdy mam płacić
    tą kartą' (w inteligo można sobie zrobić kilka rachunków). W takiej
    sytuacji ryzyko że ktoś wyfrauduje coś na podstawie numeru karty
    jest istotnie mniejsze.

  • 14. Data: 2004-10-12 14:02:15
    Temat: Re: PĹ?atnoÂśÄ? on line -Pytanie lamerskie:-))
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 1. Zmienić bank na taki, który wie co to reklamacja (o dziwi, tutaj na
    > 1 miejscu CITI)

    Po co? Reklamowałam transakcje i w BPH i w mbanku i w obu nie było ŻADNYCH
    problemów z uznaniem - kwestia 2-3 dni i pieniądze były z powrotem na
    rachunku. Więc po co Citi-zwłaszcza że drogie i nic lepszego w zamian nie
    daje?

    > 2. Przeprowadzić transakcję

    Tu zgoda :-)