  • 1. Data: 2002-05-29 17:16:15
    Temat: Plany PeKaO
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Wdrożona od początku maja nowa segmentacja klientów i będąca jej
    konsekwencją nowa struktura organizacyjna Pekao dobrze sprawdzają się w
    praktyce - uważa kierownictwo banku. Obecnie najważniejsze zadanie to
    wdrożenie scentralizowanego systemu informatycznego, czego finał nastąpi do
    końca przyszłego roku.

    W segmencie bankowości detalicznej szczególną wagę Pekao
    przywiązuje do obsługi klientów VIP. Zdaniem Marii Wiśniewskiej, prezesa
    banku, nowe pakiety usług, sprofilowane z godnie z oczekiwaniami
    poszczególnych grup VIP-ów, wprowadzają nową jakość obsługi.

    Przedmiotem szczególnej troski banki są klienci o wyższych
    dochodach, prowadzący działalność gospodarczą. Mogą oni liczyć na
    zindywidualizowaną obsługę i zintegrowane pakiety usług.

    Także średnie i duże firmy oraz samorządy objęte są nowymi
    rozwiązaniami. Zamiast 11 regionów i 296 oddziałów, w których obsługiwano
    ten rodzaj klientów, obecnie są oni obsługiwani przez 25 centrów bankowości
    korporacyjnej w ramach 5 regionów. Tu nie tylko mogą liczyć na indywidualną
    obsługę i sprzedaż produktów, ale przede wszystkim wsparcie
    wyspecjalizowanych doradców.

    Bank pracuje nad alternatywnymi kanałami dostępu do usług
    bankowych. Trwa m.in. pilotaż systemu pełnozakresowej bankowości
    internetowej. Docelowo, do końca 2003 r., wszyscy klienci banku będą
    korzystać z nowoczesnego call-center, m-bankingu za pośrednictwem SMS oraz
    bankowości internetowej. (O szczegółach nowej segmentacji w Peka napiszemy
    wkrótce)."

    Za expander.pl

  • 2. Data: 2002-05-30 15:39:47
    Temat: Re: Plany PeKaO
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > bankowości internetowej. (O szczegółach nowej segmentacji w Peka napiszemy

    Gdybym był złośliwy, to bym napisał "lepiej późno niż wcale", ale jako klientowi
    pozostake
    mi się cieszyć, że w końcu kiedys będę mógł nie przychodzić do oddziału, żeby
    załatwić
    swoje sprawy :-((
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-05-30 17:27:05
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

> [...]
    klientowi pozostake
    > mi się cieszyć, że w końcu kiedys będę mógł nie przychodzić do oddziału,

    Wiadomość fajne ale ten termin! IMHO wdrażanie centralnego systemu
    informatycznego przez prawie 2 lata to chyba lekka przesada. Z tego co
    pamiętam to bank obiecywał dostęp przez WWW od początku 2003 a nie 2004. Cóż
    pozostaje grzecznie czekać na nowości.
    Marcin

  • 4. Data: 2002-06-01 00:46:49
    Od: "trzesnk" <t...@i...com.pl>

    Tia... Jak tylko wyplaciłem pieniadze z PeKaOSA i przelalem je do innego
    wiodocego banku, PeKaOSA uznalo mnie za klienta VIP. Kiedy trzymalem w tym
    banku Duze pieniadze (przez kilkanascie lat - z glupoty) to klientem VIP nie
    bylem. Jesli chcecie zostac klientem VIP banku PeKaOSA wyplaccie je jak
    najszybciej i przelejcie je do innego wiadacego banku.

    trzesnk

  • 5. Data: 2002-06-02 16:16:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bylem. Jesli chcecie zostac klientem VIP banku PeKaOSA wyplaccie je jak
    > najszybciej i przelejcie je do innego wiadacego banku.

    BTW - kiedys podniecalem sie, ze za pomoca IKMki wyplace wszedzie kase, a
    teraz sie okazuje ze przelew tez tylko w swoim oddziale, bo mnie nie
    zweryfikuja...
    huh...

  • 6. Data: 2002-06-03 05:39:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > BTW - kiedys podniecalem sie, ze za pomoca IKMki wyplace wszedzie kase, a
    > teraz sie okazuje ze przelew tez tylko w swoim oddziale, bo mnie nie
    > zweryfikuja...

    Ztcw, to zlecasz przelew tam gdzie chcesz, a oddział w którym zleciłeś przesyła
    dyspozycję
    do Twojego.
    Grzegorz