    From: "Inwestor" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Plan inwestycji - prosze o komentarz
    Date: Sun, 26 Jan 2003 18:51:23 +0100

    Witam,

    Mam wolne 100 000. Mam zamiar kupic mieszkanie za 100 000 zł

    1.Wymyslilem tak: te moje 100 000 zainwestuje w fundusz np. SEB2, lub inny
    (nie akcji) na okres 5 lat.
    Wezme kredyt na cala kwote 100 000 tez na 5 lat wiec przy stopie 7% kredytu
    bede placil 1980 zł raty przez 60 miesiecy.
    Łacznie odsetek wychodzi 18807 zł (wiec efektywnie 18,8% przez te 5 lat)
    lub

    2. wydam moje 100 000 od razu i bede szczesliwym posiadaczem mieszkanka a
    miesiecznie z pracy bede dawal te same 1980 zł na rachunek (np. EMAX lub
    bede kupowal za kazde 1980 zł iles jedn.uczesrtnictwa funduszu
    inwestycyjnego).

    Któe roziwazanie wybrac?

    Czy przeznaczenie 1980 zł na fundusze inw. miesiecznie da mi wiecej niz
    18807 zł po 5 latach ??

    Prosze o rade bo mam prawdziwy dylemat
    Inwestor