  • 1. Data: 2008-04-25 22:23:24
    Temat: Placenie za Wizz Air
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wizz Air.
    Słone opłaty za płatność kartą wymyslili :-(
    Najtaniej wychodzi zapłacic Maestro, ale wydaną przez który krajowy bank zaakceptuje
    internetowo?
    THX

  • 2. Data: 2008-04-25 23:37:54
    Temat: + problem z wydrukiem [OT] (was: Placenie za Wizz Air)
    Od: "Marek :)" <b...@a...w.pl>

    Cześć 666
    Sat, 26 Apr 2008 00:23:24 +0200 w <news:futlp0$a9n$1@news.wp.pl> napisałeś:

    > Wizz Air.
    > Słone opłaty za płatność kartą wymyslili :-(

    no i nijak nie mozna wydrukowac potwierdzenia zakupu biletu w firefoksie
    (komus sie udalo?).
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2008-04-26 04:51:44
    Temat: Re: Placenie za Wizz Air
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:futlp0$a9n$1@news.wp.pl...
    > Wizz Air.
    > Słone opłaty za płatność kartą wymyslili :-(
    > Najtaniej wychodzi zapłacic Maestro, ale wydaną przez który krajowy bank
    > zaakceptuje internetowo?

    Kiedys chyba karty ING pozwalaly na to, byc moze po wdrozeniu 3D Secure
    pozwalaja karty BZWBK. Jak nie to zawsze jest opcja...
    Opłata manipulacyjna Diners Club 0 PLN

    MK

  • 4. Data: 2008-04-26 04:54:35
    Temat: Re: Placenie za Wizz Air - czas na Diners Club
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > Kiedys chyba karty ING pozwalaly na to, byc moze po wdrozeniu 3D Secure
    > pozwalaja karty BZWBK. Jak nie to zawsze jest opcja...
    > Opłata manipulacyjna Diners Club 0 PLN

    A to dla uzupelnienia :)

    *** WIOSENNA PROMOCJA KART DINERS CLUB LOT ***
    Zapraszamy do skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Warunki
    promocji:

    - czas trwania: 1.04.08 - 30.06.08
    - pierwszy rok BEZ OPŁATY ROCZNEJ
    - nowa UPROSZCZONA procedura wydawania kart

    MK

  • 5. Data: 2008-04-26 21:13:48
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > - czas trwania: 1.04.08 - 30.06.08
    > - pierwszy rok BEZ OPŁATY ROCZNEJ
    > - nowa UPROSZCZONA procedura wydawania kart

    Poczytaj na czym polegają te "uproszczone" procedury. Od razu odechciewa się
    składać wniosek.

    Sinus

  • 6. Data: 2008-04-26 21:19:54
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj na czym polegają te "uproszczone" procedury. Od razu odechciewa
    > się
    > składać wniosek.
    >
    > Sinus

    Dokladnie, w rzeczywistości uproszczona procedura tylko dla ludzi ze
    statusem Senator, a Ci zapewne w 90% mają już tę kartę albo mają ją mocno w
    dupie bo tak naprawdę to cóż w niej takiego szczególnego.

    Ale ściema, piętno dla DC. Normalnie marketing klasy Polbanku.

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-27 05:26:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Poczytaj na czym polegają te "uproszczone" procedury. Od razu odechciewa
    > się
    > składać wniosek.

    Przeczytalem i wiem jaka byla wczesniej... A bylo tak zaswiadczenie o
    zarobkach + PITy za 2 ostatnie lata + historia rachunku bankowego :).

    Ja tam skorzystam z tej uproszczonej procedury... DC to ostatnia
    organiazacja wystepujaca w Polsce, ktorej karty nie mialem :). Hehe...
    niedawno sie pozbywalem kart... efekt jojo ;).

    MK

  • 8. Data: 2008-04-27 09:46:08
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Przeczytalem i wiem jaka byla wczesniej... A bylo tak zaswiadczenie o
    > zarobkach + PITy za 2 ostatnie lata + historia rachunku bankowego :).

    Ściema, ściema i jeszcze raz ściema. Ja tę kartę wyrabiałem sobie na
    podstawie historii rachunku oraz pojedynczego PIT-5. Żadnych rozliczeń
    rocznych.

    marekz

  • 9. Data: 2008-04-27 10:49:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote in message

    > Ściema, ściema i jeszcze raz ściema. Ja tę kartę wyrabiałem sobie na
    > podstawie historii rachunku oraz pojedynczego PIT-5. Żadnych rozliczeń
    > rocznych.

    Wyobraz sobie, ze sa osoby ktore raz do roku dostaja PIT-11... :).

    MK

  • 10. Data: 2008-04-27 10:52:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Wyobraz sobie, ze sa osoby ktore raz do roku dostaja PIT-11... :).

    Ale im tam chodzi o roczny PIT-3x, mówię Ci, a nie o PIT-11. Zreszta
    przetestuj, może i się mylę. :-)

    Poza tym, ci z PIT-5 zawsze mieli gorzej niż ludzie na umowach o pracę! A
    pomimo tego to wystarczyło, więc niech DC nie ubiera tego co jest teraz w
    piórka uproszczonej procedury. Bo to żenada.

    marekz