  • 1. Data: 2002-01-28 12:36:33
    Temat: Pietnuje bzwbk24
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    piętnuje bank bzwbk i jego dostep poprzez internet za to, ze pokazuje tylko
    historie z ostatnich 3 miesiecy.

    Nie dosc, ze historia operacji na rachunku jest uboga w szczegolach, to
    jeszcze ograniczona do ostatnich 3 miesiecy... a co, jak bym chcial
    sprawdzic, ile wydalem w poprzednie wakacje??? Co to za ulomny dostep
    elektroniczny?

    Leee... Uuuuu....

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-01-28 16:00:19
    Temat: Re: Pietnuje bzwbk24
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > piętnuje bank bzwbk i jego dostep poprzez internet za to, ze pokazuje
    tylko
    > historie z ostatnich 3 miesiecy.

    ja widze historie od poczatku wprowadzenia tej uslugi

    > Nie dosc, ze historia operacji na rachunku jest uboga w szczegolach,

    uboga ???
    ja tam widze wszystko co mi potrzebne
    nawet z jakiego rachunku otrzymalem przelew i kto dokonal operacji

    fakt, dziala to dopiero od niedawna, ale juz jest
    i wg mnie dziala bdb

    w porownaniu np. do LB czy nawet Inteligo

  • 3. Data: 2002-01-28 16:53:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze ograniczona do ostatnich 3 miesiecy... a
    co, jak bym chcial
    > sprawdzic, ile wydalem w poprzednie wakacje???

    U mnie historia kończy się na październiku, czyli
    mam historie z 4-mcy a dalej tylko pyustka, z tym
    ze podgląd szczegółowy (operacja z podkreśleniem)
    tylko za październik. Kwiatków jest tam więcej.
    Poczytaj sobie cały wątek
    "nowe bzwbk24" z 23.01.2001 r godz.23.23

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-28 17:54:46
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "Sark" <w...@p...onet.pl> napisal w <a33vmk$np2$1@news.onet.pl>:

    >Poczytaj sobie cały wątek
    >"nowe bzwbk24" z 23.01.2001 r godz.23.23

    dzieki.
    a kolory faktycznie na sile, jak pomarancza rozgnieciona na zielonym
    pomidorze.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 5. Data: 2002-01-28 17:55:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    >
    > fakt, dziala to dopiero od niedawna, ale juz jest
    > i wg mnie dziala bdb
    >
    > w porownaniu np. do LB czy nawet Inteligo

    Hmm - a ja nie wiem gdzie placilem karta bo tego nie ma - anie nie mam dalej
    infa o przelewie...

    W mBanku, Fortisie, Inteligo mam te informacje - nie wiem jak to w LG i
    Multi bo dopiero od Multi karte dostalem ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-01-29 07:31:51
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    [...]
    > Hmm - a ja nie wiem gdzie placilem karta bo tego nie ma - anie nie mam

    A mnie zapis "PKN STACJA PALIW NR 98 LEGNICA PL"
    w zupełności wystarcza...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418