  • 71. Data: 2005-04-05 21:11:46
    Temat: Re: Piątek
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jesem przekonany, ze dowcip byl bardzo czytelny.

    Tak, haczyk przebił skrzela,
    bo złapałeś przynetę rozdziawionym pyszczkiem,
    a teraz żyłka uwiera ... ;-)

    > Usilujesz strywializowac moja teze czepiajac sie sformulowan wyrwanych z
    > kontekstu. Tylko ze to donikad nie prowadzi.

    Nie, to Ty usiłujesz tu sprzedać hedonistyczną wizję człowieczeństwa,
    co w kontekście tego wątku i ostatnich wydarzeń uważam,
    nie tylko za trywializm, a wręcz za wulgaryzm.

    St.

  • 72. Data: 2005-04-06 08:02:31
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> wrote in message

    > Multi ze swoim różem wygląda przepysznie...

    Coś się zmieniło...

    pzdr
    topjes

  • 73. Data: 2005-04-06 10:14:03
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    Tu też rozwinęła się "dyskusja":
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.mis
    c.elektronika&tid=1108828
    z tym, że ma charakter mniej 'partolowy' i niby filozoficzny ;)

    ATNM: W obu tych wątkach da się z grubsza określić status dyskutantów (wiek,
    sytuacja rodzinna, tradycja po rodzicach/dziadkach)...

  • 74. Data: 2005-04-06 11:12:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Zbigniew Demidowicz napisał:

> [...]
    >
    > ATNM: W obu tych wątkach da się z grubsza określić status dyskutantów (wiek,
    > sytuacja rodzinna, tradycja po rodzicach/dziadkach)...

    No to proboj. Zacznij ode mnie. Jestem ciekaw jak bardzo sie pomylisz,
    bo ze trafisz, to chyba nawet sam nie wierzysz.

    Bartol

  • 75. Data: 2005-04-06 11:16:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Nie, to Ty usiłujesz tu sprzedać hedonistyczną wizję człowieczeństwa,
    > co w kontekście tego wątku i ostatnich wydarzeń uważam,
    > nie tylko za trywializm, a wręcz za wulgaryzm.

    Eeeeeee, on wynika z moich doswiadczen i obserwacji. I jakos jeszcze nie
    spotkalem nikogo, kto wzbudzilby we mnie jakakolwiek watpliwosc co do
    jej slusznosci.

    Taaaaa, EOT czas zaczac. ;-)

    Bartol

  • 76. Data: 2005-04-06 11:17:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Tak. Mnie też się wydaje, że to pycha. Ale nie przejmuj się. Popracujesz
    > trochę nad sobą i wszystko się ułoży.

    Heh, az szkoda slow.

    Bartol

  • 77. Data: 2005-04-06 12:09:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Eeeeeee, on wynika z moich doswiadczen i obserwacji. I jakos jeszcze nie
    > spotkalem nikogo, kto wzbudzilby we mnie jakakolwiek watpliwosc co do
    > jej slusznosci.

    ATPO, widziałeś kiedy dziecko jak wkłada rączkę w ogień?
    Robi to dla przyjemności, czy raczej z ciekawości?
    A moze ciekawość to też nic innego, jak tylko 'przyjemność poznania'?

    > Taaaaa, EOT czas zaczac. ;-)

    Taaa, w końcu piątek coraz bliżej...

    > Bartol

    St.

  • 78. Data: 2005-04-06 14:31:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > ATPO, widziałeś kiedy dziecko jak wkłada rączkę w ogień?
    > Robi to dla przyjemności, czy raczej z ciekawości?

    Mowilem o swiadomej czesci zycia. ;-)

    > A moze ciekawość to też nic innego, jak tylko 'przyjemność poznania'?

    A moze proba poznania co jest przyjemne, a co nie. Zaloze sie, ze wiecej
    swiadomie lapy w ogien nie wsadzi. Chyba, ze zagustuje w tej rozrywce.

    > Taaa, w końcu piątek coraz bliżej...

    I tak ten watek piatku by nie dozyl.

    Bartol

  • 79. Data: 2005-04-06 14:49:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak sobie mysle, ze czesto tylko brutalna prowokacja i granie na
    > emocjach sa w stanie zmusic ludzi do myslenia. Niestety zdecydowana
    > wiekszosc ludzi nie jest zdolna do swobodnych dywagacji
    > intelektualnych.

    Zgodnie ze swoją teorią zapewne dążysz właśnie do przyjemności polegającej
    na ranieniu uczuć innych osób. Mam nadzieję, że przypomnisz sobie swoje
    słowa i będziesz równie konsekwentny, gdy (co nie daj Boże )dotknie Cie
    jakieś osobiste nieszczęście. Wtedy być może znajdzie się ktoś, kto pomoże
    Ci swoimi słowami sprawdzić Twoją zdolność do swobodnych dywagacji
    intelektualnych. EOT.

  • 80. Data: 2005-04-06 18:06:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > No to proboj...

    Brak mi w tym "przyjemności" :)

    Dziecinko, odrób lekcje; przyłóż się, zwłaszcza, do j. polskiego ;)