  • 1. Data: 2003-04-13 11:08:32
    Temat: Pekao Sa - noc żywych trupów
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    pisałem o tym jak PEkaoSa przysłało mi wyciąg z operacjami na karcie której
    od 6 miesięcy nie mam (wątek "Uważajcie na VISA z PekaoSA !!")
    a zapomniałem napisać, że moja żona, która zlikwidowała u nich konto
    jakiś rok - półtora temu. Otrzymała właśnie kopertę z kodami jednorazowymi
    do
    Pekao24 (z której to usługi nigdy nie korzystała) i jeszcze polecony (jak
    wiem
    z lektury postów na grupie z PINem), którego odmówiłem odebrać.
    Pytanie mam takie
    Czy w momencie rozwiązania konta bank ma obowiązek usunąć dane osobowe
    ze swojego systemu? Czy mogę ich pozwać o naruszenie dóbr osobistych,
    tak jak kiedyś zrobiło to pewne małżeństwo, które otrzymało kartnę z
    życzeniami
    bożonarodzeniowymi do Reifaisena bodajże? (nie bierzcie tylko tego pytania
    zbyt
    poważnie - po prostu ciekawi mnie to od strony formalnej)
    Generalnie widać z tego (i z mojego postu o VISA), że zamknięte konta w
    PekaoSA
    żyją dalej swoim życiem.
    Co robić? Wezwać egzorcystę?

  • 2. Data: 2003-04-13 12:46:52
    Temat: Odp: Pekao Sa - noc żywych trupów
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik miecz <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7bk01$1h3i$...@f...acn.pl...

> [...]
    > zbyt
    > poważnie - po prostu ciekawi mnie to od strony formalnej)

    Chyba nie - kartka podpadała pod cele marketingowe - wyciąg z banku chyba
    nie...

  • 3. Data: 2003-04-13 13:10:03
    Temat: Re: Pekao Sa - noc żywych trupów
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    > nie...

    o tych śmieciach namawiających do otwarcia Eurokonta to nie wspominałem, bo
    myślałem, że nie warto. (tak tak żona je też dostaje). Zawsze się wtedy śmiejemy
    jak to im teraz bardzo zależy na klientach, a nie wtedy jak likwidowaliśmy
    (każde w
    swoim czasie) rachunki.
    Ciekawe jest to, że na listach do niej cały czas widnieje "Nr klienta + jakieś
    cyferki", a
    przecież de-facto klientem banku ona już nie jest.

  • 4. Data: 2003-04-14 10:31:14
    Temat: Witam w kluboe
    Od: "Salo" <s...@o...pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b7bk01$1h3i$1@foka.acn.pl...
    > Generalnie widać z tego (i z mojego postu o VISA), że zamknięte konta w
    PekaoSA żyją dalej swoim życiem.

    Nie jesteś sam. Ja konto zlikwidowałem dwa lata temu a różne śmieci
    przychodzą do tej pory. Wygląda na to, że coś takiego jak likwidacja konta w
    tym banku nie jest możliwa. Konto jest dożywotnie jak wyrok. -((((((
    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-04-14 15:59:49
    Temat: Re: Witam w kluboe
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Salo pisze:
    >Wygląda na to, że coś takiego jak likwidacja konta w
    >tym banku nie jest możliwa. Konto jest dożywotnie jak wyrok. -((((((

    A ja zlikwidowałem jakiś rok temu bez problemów (jak na razie:).

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2003-04-14 21:30:27
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Radek B napisał:

    > A ja zlikwidowałem jakiś rok temu bez problemów (jak na razie:).

    Nie bój, nie bój nic - przypomną sobie i o Tobie (czego Ci nie życzę,
    jeśli nie chcesz by sobie o Tobie przypomnieli - tfu tfu! ;) Ale jak
    wskazują wcześniejsze posty w wątkach o banku PeKaO SA - wszystko zdażyć
    się może...

    Pzdr.

    K.

  • 7. Data: 2003-04-14 21:43:23
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Radek B <r...@f...inv.pl> napisał w news:b7esul.3vv36q3.1@rab.thg:

    > A ja zlikwidowałem jakiś rok temu bez problemów (jak na razie:).

    A ja dla odmiany musze pochwalić Telepekao24! (choć ponoć to ta sama
    rodzina)
    Aby zlikwidować konto wystarczyło pocztą wewnętrzną złożyć wypowiedzenie
    podając jednocześnie numer konta, na które miały być przelane środki
    pozostałe po rozliczeniu r-ku, oraz oddać token w oddziale Pekao SA. Po
    kilku dniach otrzymałem przelew oraz pisemne potwierdzenie rozwiązania
    umowy.
    Prawdę mówiąc, byłem zaskoczony elegancją załatwienia sprawy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 8. Data: 2003-04-14 21:43:48
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    Ja po roku od zamkniecia konta dostalem karte Maestro z zacheta do jej
    uzywania.
    Niestety wszelkie PINy jakie mialem i probowalem uzyc nie powiodly sie.
    A szkoda bo przecierz moglbym w sklepie cos zaplacic.
    Czy sa jeszcze sklepy co Maestro autoryzuja tylko na podstawie podpisu ?
    Ale przeciez to sie nie uda bo pewnie zeby karte zaktywowac trzeba z raz PIN
    podac.
    Bo mojej zonie w miesiac po zamknieciu konta tez przyszlo Maestro ...
    Pozdrawiam !
    Marek

  • 9. Data: 2003-04-15 07:42:19
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > tym banku nie jest możliwa. Konto jest dożywotnie jak wyrok. -((((((
    > Pozdr.

    No mogę polemizować :)
    Konto zlikwidowałem w 1995 roku, od jakichś trzech lat nic nie przysyłają :)

    Janusz