  • 1. Data: 2003-04-13 09:18:44
    Temat: PayPal - ktos uzywa ?
    Od: "www.Meteoryt.net" <m...@p...com>

    Cze
    Jak wiadomo system PayPal do platnosci online m. in. za tranzakcje na
    eBay.com nie widzi takich komuchow jak Polska, Czechy itp. Wiec wpadlem na
    pomysl zeby wpisac dane kumpla z niemiec ale swoje hasla, emaile i VISE .

    Moze ktos tak juz robil ?
    Nie wiem czy to zadziala
    --

    -----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
    http://www.Meteoryt.net m...@m...net

  • 2. Data: 2003-04-13 10:46:00
    Temat: Re: PayPal - ktos uzywa ?
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "www.Meteoryt.net" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomysl zeby wpisac dane kumpla z niemiec ale swoje hasla, emaile i VISE .

    Nie zadziala, bo nastepuje autoryzacja karty kredytowej. Kiedys
    funkcjonowalo, ale sie wycwanili. KK z panstw nie wchodzacych w obsluge
    serwisu sa wylapywane od razu po kodzie BIN i zima. Zreszta sam mozesz
    sprobowac.

    Rafal

  • 3. Data: 2003-04-14 08:04:34
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > funkcjonowalo, ale sie wycwanili. KK z panstw nie wchodzacych w obsluge
    > serwisu sa wylapywane od razu po kodzie BIN i zima. Zreszta sam mozesz
    Chyba że masz KK wydaną przez Citka. Wtedy działa, ale i tak musisz podać
    dane adresowe z innego kraju niz Polska.

  • 4. Data: 2003-04-14 14:46:59
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Fuzzyo <f...@p...fm> wrote:

    > Chyba ?e masz KK wydan? przez Citka. Wtedy dzia?a, ale i tak musisz poda?
    > dane adresowe z innego kraju niz Polska.

    http://www2.valisinternational.com/

    konta us dla nieamerykanow...

    wpadlo mi przypadkiem w rece. ale pachnie dziwnie. macie moze zdanie na ten
    temat?

    pozdr - michal

  • 5. Data: 2003-04-14 16:08:20
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > konta us dla nieamerykanow...
    >
    > wpadlo mi przypadkiem w rece. ale pachnie dziwnie. macie moze zdanie na ten

    A jakie zabojcze niskie ceny :)

  • 6. Data: 2003-04-15 09:31:18
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > A jakie zabojcze niskie ceny :)

    no wlasnie. sprytne "posrednictwo"... moze lepiej zbierac na bilet do usa...