  • 1. Data: 2009-02-19 09:18:04
    Temat: POPIERAM PAWLAKA !
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Wczoraj dzieciak zajął mi komputer więc postanowiłem
    odwiedzić moje koleżanki pracujące w bankach i dowiedzieć się
    co nieco o tych opcjach.

    Pawlak ma rację. To była świadoma akcja banków przeciwko
    polskim podmiotom gospodarczym, czyli przeciwko polsce.

    W ubiegłym roku w bankach pojawili się jacyś spadochroniarze,
    ludzie prawdopodobnie przeszkoleni, którzy zaczęli nachalnie
    oferować właśnie opcje. Poprostu naganiali na nie. Nazywali ich
    różnie, konsultantami, opiekunami i różnymi takimi angieslkimi,
    stanowiskami, które koleżanki już nie pamiętają.
    Przedstawiano im te opcje właśnie w samych różowych kolorach,
    mieli na nich mieć tylko zyski, mówili coś o ryzyku ale tak
    jakby go nie było.
    Celowo wprowadzali naszych przedsiębiorców błąd.

    Bank w polsce jest (był) rzeczywiście postrzegany jako instytucja
    bezpieczna i miała u nas opinię instytucji zaufania publicznego.

    Gdyby przedsiębiorców kierowano do biur maklerskich wydźwięk tych
    ofert napewno nabrałby innego znaczenia. Giełda zawsze w naszym
    społeczeństwie kojarzyła się z dużym ryzykiem - banki nie.

    Zastanawiam się dlaczego te opcje oferowały banki a nie
    biura maklerskie. Przecież w polsce te ostatnie są powołane
    do obrotu tymi instrumentami.

    Uważam, że sprawy powinny znaleźdź się w polskich lub
    europejskich sądach. W tym przypadku popieram Pawlaka.
    Są podstawy do wygrania tych spraw i unieważnienia tak
    zawieranych transakcji.

    Andrzej.

  • 2. Data: 2009-02-19 09:55:28
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA !
    Od: "re" <m...@g...pl>

    NKAB - <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > europejskich sądach. W tym przypadku popieram Pawlaka.
    > Są podstawy do wygrania tych spraw i unieważnienia tak

    miec racje
    to nie znaczy ze wygraleś...
    w naszym grajdolku wszystko mozliwe
    nawet to rudy 102 wygral II wojne sw
    to ty nie wiesz kto w Polsce rzadzi....

  • 3. Data: 2009-02-19 09:56:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    A czemu piszesz nazwę naszego kraju z małej litery?

  • 4. Data: 2009-02-19 10:17:53
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A czemu piszesz nazwę naszego kraju z małej litery?

    a bo to taki mały kraj.

    Nasi politycy (nazwijmy ich głupole) nie zdają sobie sprawy
    jak duży wpływ ma nasz kraj na nasz region.

    Andrzej.

  • 5. Data: 2009-02-19 10:45:20
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Thu, 19 Feb 2009 09:18:04 +0000, NKAB - wrote:

> [...]
    > jakby go nie było.
    > Celowo wprowadzali naszych przedsiębiorców błąd.

    PO pierac jak najbardziej mozesz ale glupoty to ci nie zlikwiduje
    "jacys ludzie", "spadochroniarze" (moze gluchociemni), "to nie ja to
    kolezanka" ? gostek przestan bredzic, widziales co brales, siedziec
    cicho i nadstawiac dupe teraz na PO rzadne lanie !

    Na tej zasadzie jak ty "rozumujesz" to kup telewizor albo pralke u
    idiotow a pozniej idz do sondu jak pralka przestanie sie PO dobac.
    zalosny jestes

  • 6. Data: 2009-02-19 11:05:02
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > europejskich sądach. W tym przypadku popieram Pawlaka.
    > Są podstawy do wygrania tych spraw i unieważnienia tak

    A powiedz mi ktoś im przyłożył nóz ???
    Kto bierze przy takich niskich kursach opcje na ich dalszy spadek.
    Dlaczego u nas zawsze szuka sie tylko winnych.......ale nie po tej
    stronie.....
    ktoś te umowy podpisał na opcje i na pewno wiedział o co chodzi.
    Do wiezięnia na 10 lat takiego i juz a nie banki winne .........
    dlaczego w innych krajach nie było tyle kretynów
    dla mnie to tylko pokaz jak duzo kretynów ma władze w naszych
    firmach........
    Dlaczego jak strace na kontraktach to tez nie winie banków.......
    A dla mnie Pawlak się ośmiesza burak i tyle......

    Trzeba nie było wcześniej banków sprzedawac.........

    pzdr
    Dars

  • 7. Data: 2009-02-19 11:12:33
    Od: "re" <m...@g...pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > A dla mnie Pawlak się ośmiesza burak i tyle......
    >
    > Trzeba nie było wcześniej banków sprzedawac.........

    masz racje u nas z biznesmenami jak z elita wypadli z koziej dupy....

  • 8. Data: 2009-02-19 11:21:47
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > A dla mnie Pawlak się ośmiesza burak i tyle......
    >
    > Trzeba nie było wcześniej banków sprzedawac.........

    Darsik, przestań pleśc bzdury... bank jest instytucją zaufania publicznego i
    jeżeli przychodzi do ciebie człowiek, który z tobą od wielu lat współpracuje,
    to nie masz powodu by mu nie wierzyc... w tamtym roku spotkałem się ze
    znajomym, który zapytał mnie co sądzę o takich instrumentach... ponieważ się na
    tym nie znam, to nie zajmowałem stanowiska, ale jak mi zaczął opowiadac o
    szczegółach to włos mi się na głowie zjeżył... i powiedziałem mu że jak znowu
    do niego przyjdzie naganiacz pan Sławek żeby wziął bejsbola i po prostu mu
    przylutował...zdziwiłbyś się jakich socjotechnik łapali się bankowi
    naganiacze... a to jest bardzo doświadczony prywaciarz, bardzo inteligentny,
    który ciężką pracą zbudował naprawdę piękną firmę... i jak go wczoraj
    spotkałem, to powiedział że wisi mi porządny obiad, bo wtedy zmąciłem mu
    spokój, zaczął to wszystko liczyc i stwierdził, że ryzyko jest zbyt wielkie...
    a to wszystko opierało się na zawiłych umowach, które były 20 stronicowym
    bełkotem, a wszystkie miny były tam sprytnie poukrywane... ja jestem pewien, że
    sądy będą stawały po stronie przedsiębiorców...

  • 9. Data: 2009-02-19 11:46:06
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewien, że
    > sądy będą stawały po stronie przedsiębiorców...

    A wiesz jakos to do mnie nie dociera :)
    Viper jesli jest umowa to znaczy że obie strony sie na to godzą
    i nie mów mi że nie wiedzili jakie jest ryzyko bo w to nie uwierze.....
    oni nie brali jakis emerytów z ulicy ale jak mówisz docierali
    do mądrych ludzi którzy coś osiągneli mam nadzieje głową a nie...........
    Wiec dla mnie jezeli ktos podpisuje cos takiego to jest głupi.
    Nie bierze sie produktu i podpisuje umowy w IMIENIU FIRMY
    jesli nie ma sie pojecia co może byc z jego firma jak sprawy pójdą
    całkowicie w inną
    stroną (złotówka gwałtownie sie załamie). Przeciez tacy przedsiębiorcy
    na pewno zawsze myślą w obie strony a co bedzie jak jednak sie umocni.
    Dlaczego Twój znojomy pytał sie znajomych na boku czy w to wchodzic.....???
    Czy tamci naprawde nie mieli znajomosci i nie mogli sie popytac i szukac
    informacji tak naprawde wszedzie........
    Dlaczego jemu się udało ???

    VIPER NIE KUPUJE TEGO !
    Ktoś zagrał na całośc i tyle.
    Takie co podpisał do więzienia.

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-02-19 13:44:28
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No to pewnie Rudego i jego dzisiejsza decyzje z placeniem przez rok za
    mieszkania kredyciarzy za kase podatnika tez popierasz, bo w koncu
    kredytobiorcy tez nie wiedzieli, ze CHFPLN wybije sufit.

    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Premier-rzad-p
    omoze-przy-splacie-kredytu-
    hipotecznego,wid,10867489,wiadomosc.html

    D.