  • 11. Data: 2004-10-13 16:29:34
    Temat: Re: PKOBP przez DM
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > kredyt o RRSO ponad 100% (prowizja + odsetki na 24h) to czyste
    > złodzejstwo w rozumiemu zdroworozsądkowym

    Jeszcze raz- wykorzystywanie sytuacji na rynku do zarabiania nazywasz
    złodziejstwem? A kto i co KRADNIE?

    >jak i przyszłej ustawy
    > antylichwiarskiej. Aż się prosi żeby w końcu sejm ją klepnął.

    Ta ustawa to jedna wielka bzdura - jeżeli jest popyt na kredyty chocby na
    1000 % to dlaczego zakazywać tego administracyjnie?

  • 12. Data: 2004-10-13 16:30:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-13 18:23, Sebol wrote:
    [...]

    > kredyt o RRSO ponad 100% (prowizja + odsetki na 24h) to czyste złodzejstwo
    > w rozumiemu zdroworozsądkowym jak i przyszłej ustawy antylichwiarskiej. Aż
    > się prosi żeby w końcu sejm ją klepnął.

    Cos mi się majaczy, ze stawka RRSP kredytów inteligo to zaczynała się od
    70 % a kończyła >>100 %
    KJ

  • 13. Data: 2004-10-13 17:04:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 18:29:34 +0200, Glenn naskrobał(a):

    > Jeszcze raz- wykorzystywanie sytuacji na rynku do zarabiania nazywasz
    > złodziejstwem? A kto i co KRADNIE?

    Jedni nazywają to argentyną inni providentem ja jako zwykłe złodziejstwo.

    > Ta ustawa to jedna wielka bzdura - jeżeli jest popyt na kredyty chocby na
    > 1000 % to dlaczego zakazywać tego administracyjnie?

    bo takie kredyty podpisują ludzie którzy nie rozumieją absolutnie NIC z
    umowy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org