  • 1. Data: 2003-01-02 12:05:16
    Temat: [PKOBP] -->[INTELIGO] Wpłaty w kasie
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam,

    Postanowilem sprawdzic dzisiaj o ktorej wplyna na konto w Inteligo pieniadze
    wpłacone w kasie Odzialu PKO BP SA o 8:05 . Myslalem ze zalapia sie na
    pierwsza sesje ale raczej sie przeliczylem bo juz jest po 1 sesji a forsy
    jeszcze nie ma, najprawdobodoniej przyjdzie 2 sesja.

    Jezeli jest jeszcze ktos kto wplacal w kasie banku na rachunek Inteligo to
    moze mogl by sie podzielic swoimi spostrzeżeniami .

    Dodam tylko ze wplacajac o 10:45 zalapalo sie na 2 sesje.
    Najbardziej ciekawi mnie do kturej gdziny nalezy wplacic zeby sie zalapalo
    na 2 lub 3 sesje.

    Marcin P.

  • 2. Data: 2003-01-02 17:10:22
    Temat: Re: [PKOBP] -->[INTELIGO] Wpłaty w kasie
    Od: "Andrzej " <b...@N...gazeta.pl>

    No to ja miałem większego pecha. Wpłaciłem 26 grudnia po poludniu a na
    rachunku pojawiły sie dopiero dziś (2 I) po godz. 16. Sześć dni.

    Trzy razy złożyłem pytanie do Inteligo dlaczego to tak długo trwa, na razie
    nikt nie odpowiedział. Może ktoś z grupy mi odpowie. Czy to jest tak zawsze,
    czy ja coś źle zrobiłem. Może tak tylko traktują nowych klientów?

    Andrzej

  • 3. Data: 2003-01-02 17:20:50
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Nie za bardzo się orientuję w dokładnych godzinach sesji, ale jak tydzień
    temu chciałem wpłacić kasę na konto w inteligo w największym oddz. pkobp w
    Gorzowie Wlkp. to pani w okienku widząc numer konta (co prawda stary, ale
    ważny do kwietnia) zrobiła taka minę jakbym jej jakiś sprośny żart
    powiedział. Stwierdziła, że to niemozliwe, pobiegła po szefową i dopiero po
    kilkunastu minutach ich usilnych poszukiwań,a moich usilnych naleganiach
    postanowiły wpisać jednak ten numer do komputera....... i zakrzyknęły: o!
    weszło!.......... A prosiłem od razu - "niech pani spróbuje, na pewno
    wejdzie..."
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-01-02 17:27:32
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > No to ja miałem większego pecha. Wpłaciłem 26 grudnia po poludniu a na
    > rachunku pojawiły sie dopiero dziś (2 I) po godz. 16. Sześć dni.

    Zamiast narzekać to powinieneś pochwalić że PKO BP przyjęło od Ciebie
    gotówkę w drugi dzień świąt :)

  • 5. Data: 2003-01-03 23:09:35
    Temat: NIE ELIXIR NIE SYBIR [było Re: [PKOBP] -->[INTELIGO] Wpłaty w kasie ]
    Od: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>

    Jery .. ile razy mozna moowic ...
    Wplaty na styku PKO -> Inteligo i PKO-e-PKO nie sa ksiegowane Elixirem ani
    tym bardziej Sybirem..
    Z racji czesciowego polaczenia systemow PKO i Inteligo sa to ksiegowania
    "online"
    PKO BP [marmur] -> e-PKO wplata wchodzi po 15-20 minutach na rachunek ..

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 6. Data: 2003-01-04 21:47:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > "online"
    > PKO BP [marmur] -> e-PKO wplata wchodzi po 15-20 minutach na rachunek ..

    Nieprawda co do Inteligo->PKO. Tam wpłaty idą elixirem.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-01-04 23:14:37
    Temat: [PKOBP]-->[e-PKO] [bylo [PKOBP]-->[Inteligo]]
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >"online"
    >PKO BP [marmur] -> e-PKO wplata wchodzi po 15-20 minutach na rachunek ..

    Moze to i prawda, ale od niedawna. Przez dwa lata, odkad mam konto w e-PKO,
    staly przelew z PKO BP II O/W-wa docieral do e-PKO na drugi dzien lub jeszcze
    pozniej: np. gdy wychodzil w piatek, byl na miejscu w poniedzialek - na
    infolinii e-PKO powidzieli, ze szedl Elixirem, ktory...
    Dwa dni temu po raz pierwszy trafil do celu tego samego dnia. Czyzby postep
    technologiczny?

    Marta

  • 8. Data: 2003-01-04 23:22:35
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "online"
    > PKO BP [marmur] -> e-PKO wplata wchodzi po 15-20 minutach na rachunek ..

    Do Inteligo to na pewno idzie w godzinach sesji elixiru przetestowane jak
    piselem wplata o 8 jest na rachunku dopiero o 15

  • 9. Data: 2003-01-04 23:37:54
    Temat: Re: [PKOBP]-->[e-PKO] [bylo [PKOBP]-->[Inteligo]]
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MartaW" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > infolinii e-PKO powidzieli, ze szedl Elixirem, ktory...
    > Dwa dni temu po raz pierwszy trafil do celu tego samego dnia. Czyzby

    :) a może Panie mają nowy ekspres do kawy
    i wysyłają przelew wcześniej, bo kawa parzy się dokładniej i dłużej :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-01-05 11:40:21
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Jery .. ile razy mozna moowic ...
    > Wplaty na styku PKO -> Inteligo i PKO-e-PKO nie sa ksiegowane Elixirem ani
    > tym bardziej Sybirem..

    Jeśli chodzi o ePKO - masz rację. System ma nawet swoją nazwę, jednak nie
    powtórzę jej, bo zapomniałem. ;-)

    > Z racji czesciowego polaczenia systemow PKO i Inteligo sa to ksiegowania
    > "online"
    > PKO BP [marmur] -> e-PKO wplata wchodzi po 15-20 minutach na rachunek ..

    Nie masz ratomiast racji mówiąc o inteligo.
    Wpłaty w PKOBP na rachunki w inteligo idą poprzez elixir na 100%. I to
    niekoniecznie najbliższą sesją.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara