    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO SA okrada klientow
    Date: Sun, 03 Feb 2002 18:01:09 +0100

    Witam

    Przy zerwaniu lokaty w zeszlym roku nie naliczono _zadnych odsetek_.
    Oddzial przy ul. 10-Lutego w Gdyni. Ot, zlodzieje. Dopiero przed chwila
    sie zorientowalem. To jest konto mamy. W innym oddziale, tam gdzie ja
    mam konto, przy zerwaniu lokaty odsetki zostaly naliczone.
    Moge domagac sie karnych odsetek od odsetek? Ile procent wynosza karne
    odsetki?
    Zastanowie sie jeszcze nad jakas gazeta. Temat zaiste ciekawy.

    Zbynek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993