  • 21. Data: 2002-10-03 17:27:30
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!! [trochÄT zboczÄT z tematu]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Vario" <j...@w...pl> writes:

    > Za cholere nie przechodzi. Wpisywalem juz wlasnie tak 8 razy i normalnie w
    > swiecie mowi, ze zly numer, zly adres lub brak danych odbiorcy.

    A u mnie chodzi.

    MJ

  • 22. Data: 2002-10-03 18:14:44
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Vario <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anhht5$hma$...@n...gazeta.pl...

    > Jestes wredny okropnie,

    jestem ;-)

    > ale mi pomogles i bardzo Ci dziekuje za bolesna co
    > prawda podpowiedz, ale teraz juz postaram sie myslec, bo zadzialalo.

    Ciesze sie, ze pomoglem.
    Gdybys zaczal swoj post (ten pierwszy) od pytania a nie od stwierdzenia, ze
    na pewno ONI wszystko sp$%^&i bylbym mniej wredny a tez bym ci
    podpowiedzial.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 23. Data: 2002-10-03 19:21:07
    Od: "Vario" <j...@w...pl.SPAM>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message

    > A sprobuj tak:
    >
    > 11402004-32114020040000360213019350

    Juz nie bede probowal, zrobilem z innego banku i od razu poszlo.

  • 24. Data: 2002-10-04 20:18:27
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Ja mam inne doświadczenia. Mam konto e.pko i bzwbk24 - więcej kłopotów jest
    z tym drugim. W bzwbk miałem już przypadek, że pieniądze z jednego mojego
    konta na drugie moje konto (oba w bzwbk) 'szły ' 3 dni. Tyle wyniosła
    różnica między datą operacji i księgowania przy wyjściu kasy z konta a datą
    wejścia na konto docelowe. Ciekawe gdzie te pieniądze były 3 dni.

    Tomek

  • 25. Data: 2002-10-05 00:05:38
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!! [trochę zboczę z tematu]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > opisales polska wersje czyli NRB
    > norma IBAN dopuszcza rozne dlugosci numeru (m.in. tak jak to zrobil PKOBP
    > zanim banki umowily sie na jednolitą dlugosc 2+8+16) i to nie wina pkobp ze
    > programisci innych bankow nie chcieli wlaczyc sprawdzania liczby kontrolnej
    > przy innej dlugosci numeru rachunku
    > Jak wejdzemy do unii gdzie poszczegolne kraje umowily sie na inne dlugosci
    > numeru to i tak bedzie trzeba algorytm uzupelnic zeby nie pluł na inna
    > długość przy przelewach zagranicznych

    Ale to, jak rozumiem, po wejsciu do unii walutowej (niekoniecznie od
    razu), poza tym dobrze byloby gdzies tam wpisywac takze kod panstwa...
    Do tego czasu IBAN moga zlikwidowac :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 26. Data: 2002-10-05 12:31:38
    Od: Kaboom <k...@s...pl>

    >Na BRE Bank w zaden sposob nie idzie, z kreskami czy bez kresek PKO BP nie
    >przyjmuje i koniec. Wiec nadal bede na nich psioczyl.

    Khmm, no to jakas lamia z Ciebie z uwagi na to iz ja wszystkie
    przelewy do mbanku robie przy pomocy e.pkobp bez problemu..
    Czasami trzeba tylko troszke pomyslec...

  • 27. Data: 2002-10-05 14:58:51
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

> [...]
    datą
    > wejścia na konto docelowe. Ciekawe gdzie te pieniądze były 3 dni.

    gdzie były to niewiem, ale tak się dzieje w przypadku "tanich" przelewów w
    bzwbk, no i ta ich strona bardzo często "wychodzi" z połączenia bezpicznego

    Stryket

  • 28. Data: 2002-10-05 17:14:03
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]

    robie przy pomocy e.pkobp bez problemu.. Czasami trzeba tylko troszke pomyslec...

    O jakie myslenie Ci chodzi?. Wpisuje caly nuemr bez krasek itp., robie to 12 razy i
    caly czas wywala na koniec komunikat, ze albo zly numer, albo brak nadawcy lub jego
    adresu, a wszystko jest.Wiec co można zrobic z gownianym systemem PKO BP wiecej?

  • 29. Data: 2002-10-09 17:35:23
    Od: "Krzysztof Pierzasty" <p...@b...pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:ani5mq$plg$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Gdybys zaczal swoj post (ten pierwszy) od pytania a nie od stwierdzenia, z
    > na pewno ONI wszystko sp$%^&i bylbym mniej wredny a tez bym ci

    Problem tkwi chyba nie w tym jak to zrobic zeby bank zrealizowal przelew,
    tylko kto jest dla kogo bank dla mnie czy odwrotnie.
    To wszystko z numerami jest oczywiscie proste - ale jezeli tyle osob ma
    problemy to oznacza tylko jedno - TO ZLE BANK ZROBIL.
    Moj jeden z rachunkow jest bardzo stary i tak naprawde ma tylko 4 cyfry
    ktore cos znacza - reszta to zwykle smieci (cyfry kontrolne, numer
    oddzialu).
    Jesli masz watpliwosci to napisz z pamieci 10 numerow swoich niby znanych
    numerow rachunkow. Jest pewne, ze sie pomylisz .
    Spacje (czy tez kreski) sa po to aby latwiej bylo operowac dlugimi grupami
    cyfr.I tak powinno byc i tego klient powinen sie domagac.A nie z pokora
    przepraszac ze czegos tam nie doczytal.
    I dygresja . Zauwazylem ze na fakturze z Idei zaniechano pisania numerow
    jednym ciagiem - wprowadzono spacje. Ktos zrozumial ze to sprawia klopot ...

    Pozdrowienia
    K.

  • 30. Data: 2002-10-10 06:42:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Pierzasty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Problem tkwi chyba nie w tym jak to zrobic zeby bank zrealizowal przelew,
    > tylko kto jest dla kogo bank dla mnie czy odwrotnie.

    Wypelnic formularz zgodnie z instrukcja.
    Zawsze sa jekies instrukcje do formularzy. Dziwi cie to?

    > To wszystko z numerami jest oczywiscie proste - ale jezeli tyle osob ma
    > problemy to oznacza tylko jedno - TO ZLE BANK ZROBIL.

    Wlasnie, ze nie "tyle osob" tylko ten jeden...
    Skargi na niemoznosc wykonania przelewu ze wgledu na beldny numer to byly
    dosc liczne,a le na mBank nie ePKO.

> [...]
    > Jesli masz watpliwosci to napisz z pamieci 10 numerow swoich niby znanych
    > numerow rachunkow. Jest pewne, ze sie pomylisz .

    W tej chwili po ostatnich zmianach to tylko jeden numer konta podam z
    pamieci...;-)
    I co z tego?
    Jaki to ma zwiazek z tym watkiem?

    > Spacje (czy tez kreski) sa po to aby latwiej bylo operowac dlugimi grupami
    > cyfr.I tak powinno byc i tego klient powinen sie domagac.A nie z pokora
    > przepraszac ze czegos tam nie doczytal.

    To powiedz to Balcerowiczowi, ktory podpisal zarzadzenie o numerach
    rachunkow...

    > I dygresja . Zauwazylem ze na fakturze z Idei zaniechano pisania numerow
    > jednym ciagiem - wprowadzono spacje. Ktos zrozumial ze to sprawia klopot

    Raczej doczytal zarzadzenie prezesa NBP (ktorego nie znasz) gdzie jest
    napisane, ze NA PAPIERZE uzywa sie spacji a w komputerze nie. Oraz NIE uzywa
    sie kresek.

    IMHO nie masz racji z zalozenia - grupy po 4 cyfry w zapisie numeru rachunku
    sluza latwiejszemu PRZEPISYWANIU a nie zapamietywaniu numeru. Nikt nie
    liczy, ze 26-cyfrowy numer rachunku bedzie sie pisalo z pamieci. Nawet nie
    nalezy pisac z pamieci. IMO.

    --
    Pozdrowienia
    ---