  • 1. Data: 2010-07-04 09:54:21
    Temat: PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    http://img695.imageshack.us/f/orlen.jpg/

    Niepowiem ładny rójkącik się zrobił na Orlenie.
    Dieter "cyklowo" wieszczy wzrosty, Sławek XXL - "fundamentalnie" przemawia
    za spadkami.

    W którą stronę wybije z trójkąta ?.
    Wskaźniki na S&P 500 rzcaej przemawiają że będzie lecieć w dół, natomiast na
    EUR/USD zanotowano szpilę w górę.

    Co przyniesie przyszły tydzień.....?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-04 11:33:53
    Temat: Re: PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

[...]

    Z tego co pamiętam Dieter prognozował od marca do lipca 2010 "megaup".
    Tymczasem od kwietnia mamy 12% spadek WIG i WIG20.

    Ja nie wypowiadam się na temat AT, natomiast z powodu coraz gorszych danych
    makroekonomicznych z USA, Chin oraz problemów zadłużenia Grecji, Hiszpanii,
    Portugalii, Włoch w perspektywie najbliższych tygodni wzrosty na giełdach są
    mało prawdopodobne.

    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/35741-Indeks
    +S+P500+ponizej+majowego+dna+podsumowanie+tygodnia+G
    lobtrex+com

  • 3. Data: 2010-07-04 19:51:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Do lipca br. byl jedynie czas na wzrosty. Teraz wg mnie juz pozamiatane.

    D.

  • 4. Data: 2010-07-05 09:49:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Do lipca br. byl jedynie czas na wzrosty. Teraz wg mnie juz pozamiatane.

    Czyli przypatrując sie twojemu wykresowi ewentualnie należało by
    (analogicznie do 1996-1998) w ciągu dwóch przyszłych lat spodziewać
    się ruchu na gdzieś na około 1500 - 1600 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/