  • 1. Data: 2010-07-03 19:52:10
    Temat: Rozważania tuż przed wyborami.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Jeżeli Aniela (której stręczy część PO skupiona wokół Tuska) chce od
    Polski rewizji granic na Odrze, a żydowstwo amerykańskie
    (reprezentowane przez Kaczyńskiego) chce od nas 65 miliardów dolarów
    odszkodowań - Holokaust Industry, no to czy nie warto by było
    zagłosować na Bronka i jego otoczenie (który teoretycznie reprezentuje
    stronnictwo Rosyjskie - WSI z Palikotem i środowiskiem GW) które jako
    tako na dzień dzisiejszy nie przedstawia wobec Polski żadnych
    oficjalnych roszczeń ?.

    No chyba że Bronek z Donkiem, Kaczyńskimi, Anielą i Władimirem już
    dawno się dogadali odnośnie podziału Polski według linii Ribentropp-
    Mołotow ....

    Czy jest tu ktoś wiarygodny z PO a na dodatek dobrze poinformowany,i
    wie komu tak naprawdę stręczy Komorowski, żeby nie było tak, że jak
    zagłosuje na niego to okaże się, że on i tak odda haracz
    pejsaczom ....

    Dobry interes i lepszy

    "[...] Pan nic nie rozumiesz, panie Biberglanz. Nie o to chodzi czy
    lepszy, tylko o to, że teraz nie ma dobrych interesów bez polityki. O
    - akurat kiedy głupie goje będą wybierały sobie prezydenta, do Krakowa
    przyjedzie Hilaria Clintonowa, żeby marszałek Komorowski jej przyrzekł
    tych 65 miliardów dolarów, co to obiecywał załatwić jeszcze Kazimierz
    Marcinkiewicz. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-03 20:02:24
    Temat: Re: Rozważania tuż przed wyborami.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Niezły bełkot :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-07-03 20:48:03
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Niezły bełkot :)

    Tyle kurwa debat, a nikt nie udzielił konkretnych odpowiedzi na
    najważniejsze pytania.
    Pierdolili o wszystkim na co nie mają wpływu, a kluczowe kwestie
    pozostały nadal bez odpowiedzi ..
    I co ja mam teraz do jasnej cholery robić i na kogo głosowac ?.

    Gdyby Putin jasno zadeklarował - my od was nic nie chcemy (w
    przeciwieństwie do szkopów i amerykańskich pejsaczy) i tylko chcemy
    wam sprzedawać nasz gaz i ropę - to czemu go nie poprzeć ...

    Pierdolić tam wyjaśnianie Smoleńskiej katastrofy które ma być okupione
    65 mld odszkodowań, oraz zdupiać z UE która chce przejąć 1/3 naszego
    terytorium....
    Do Putina nam trzeba, albo najlepiej do Łukaszenki (zakaz ustalania
    deficytu budżetowego - sysytem ekonomiczny oparty na zdrowym
    kręgosłupie - niegrożący w dłuższej perspektywie bankructwem).

    Unia Polsko-Białoruska Vivat !!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-07-03 21:21:17
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Unia Polsko-Białoruska Vivat !!!!!!

    i tu sie zgadzamy, kochanienki
    Mowie to jako zdeklarowany Obywatel WXL, na dzisiejsze Bialorusin.
    Zwroce uwage, ze Unii Litewskiej narod Bialorusow nie odrzucil nigdy,
    w wolnych wyborach, bo przeciez owa stalinowska farsa radosci w 1939r
    pod karabinami NKWD sie nie liczy.
    czyli wystarczy co jedynie, ze Korona i WXL w deklaracji swych wolno
    wybranych
    sejmow potwierdza, ze Unia byla i trwa.

    fatso

  • 5. Data: 2010-07-04 15:07:57
    Od: "maniana" <g...@c...es>

[...]

    ***********
    a jednak tutejsza WSIowo-UBecka POmyja miała rację nazywając cię cięzkim
    idiotą, ale dlaczego przypisujesz działania tuska i jego WSIowych pachołków
    Jarosławowi Kaczyńskiemu tego nie wiem...

    -----cytat
    Ryży dureń się wypowiedział
    Andrzej.A, 12 marzec, 2008 - 17:35 a.. odszkodowania a.. roszczenia a.. Tusk
    Będąc w USA Donaldinio Tasak spotkał się z przedstawicielami środowisk
    żydowskich. Obiecał im uchwalenie ustawy odszkodowawczej do września a
    rozpoczęcie wypłat odszkodowań od grudnia tego roku.
    Trudno świetnie.
    W swojej wypowiedzi Donaldinio zawarł taki passus, że kryterium decydującym
    o przyznaniu odszkodowania będzie fakt posiadania obywatelstwa w 1939 roku.
    Idiotyzm tej wypowiedzi jest wprost porażający. Załóżmy, że ktoś miał
    obywatelstwo polskie w 1939 roku i miał dajmy na ten przykład kamienicę we
    Lwowie. To niezależnie od narodowości tej osoby lub spadkobierców tegoż
    kamienicznika roszczenia mogą dotyczyć aktualnej władzy we Lwowie, a próba
    zaspokajania ich z zasobów państwa, które aktualnie nie ma żadnego władztwa
    nad Lwowem jest najzwyczajniej w świecie aberracją.
    Ale niestety coś takiego powiedział aktualny premier rządu Polski.

    -----cytat

    http://www.niepoprawni.pl/blog/ryzy-duren-sie-wypowi
    edzial

    to przez takich jak ty pożytecznych idiotów od 20 lat żyję w ojczyźnie
    rządzonej przez WSIowo-ubecką szajkę i ich niezlustrowanych kapusi i pewnie
    nastepne 5 lat będę musiał żyć. Ta szjka 10.04.2010 zamordowała mojego
    prezydenta, a ty idioto mówisz, że zagłosujesz na WSIoka szczynukowicza -
    ruskiego bękarta - który ukradł polski herb i wysługuje sie GRU? i jak
    piszesz: "Pierdolić tam wyjaśnianie Smoleńskiej katastrofy"? LOL!
    Niech krew ofiar smoleńskiej tragedii wróci do ciebie, bo właśnie stałes się
    wspólnikiem morderców.

  • 6. Data: 2010-07-04 15:28:45
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Mógłbyś kolego Maniana przepisać twój teks jeszcze raz porządnie, bo
    na skutek nieodpowiedniegoi kodowania nic nie idzie z niego
    zrozumieć....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-07-04 15:32:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Mógłbyś kolego Maniana przepisać twój teks jeszcze raz porządnie, bo
    > na skutek nieodpowiedniegoi kodowania nic nie idzie z niego
    > zrozumieć....

    I weźżesz sobie wreszcie załóż konto na Gmail'u bo twoje posty
    wysyłąne nie wiadomo z czego nie pojawiają się w efekcie w Outlooku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-07-04 15:46:32
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    Mógłbyś kolego Maniana przepisać twój teks jeszcze raz porządnie, bo
    na skutek nieodpowiedniegoi kodowania nic nie idzie z niego
    zrozumieć....

    moje kodowanie:

    jest jak najbardziej poprawne, natomiast Twoje:

    NIE, bo się cytaty nie wcinają.

  • 9. Data: 2010-07-04 16:42:18
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Po pierwsze - kolego Maniana - to Kaczyńscy zrobili wszystko, aby
    niezlustrowani kapusie dalej nimi pozostali ....

    Już widzimy własne plecy?

    "[...] Po wyroku Trybunału Konstytucyjnego, który 11 maja uznał ustawę
    lustracyjną za częściowo niezgodną, a częściowo zgodną z konstytucją,
    niewątpliwie mamy do czynienia z zakończeniem lustracji w Polsce.
    Wprawdzie
    wyrok expressis verbis tego nie zapowiada, ale nieuchronne jego
    następstwa
    oznaczają taki właśnie rezultat....

    ....Warto także zwrócić uwagę, że przyczyną, dla której Trybunał
    doszukał
    się sprzeczności ustawy lustracyjnej z konstytucją, była jej
    nowelizacja
    dokonana przez prezydenta Kaczyńskiego....

    ...Gdyby jednak porzucić uprzejmość, można by popaść w podejrzenie, ze
    pan
    prezydent jest bardziej przebiegły, niż nam się wydaje i nowelizując
    ustawę
    lustracyjną, podał ją Trybunałowi na tacy gwoli położenia kresu
    lustracji w
    Polsce [...]"

    Po drugie wcale nie wiadomo jakie ustalenia poczynili Kaczyńscy
    podczas ostatniej wizyty Singera w Polsce...:

    Lawina roszczeń ruszyła?
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20070301&ty
    p=po&id=po02.txt

    "[...] Przedstawiciele żydowskiej organizacji roszczeniowej Claims
    Conference są zawiedzeni poziomem rekompensat za mienie przejęte w
    Polsce przez komunistyczne władze oraz oczekują ułatwień dowodowych
    dla spadkobierców byłych właścicieli. Delegacja CC została przyjęta
    przez premiera Jarosława Kaczyńskiego i marszałka Sejmu Marka Jurka.
    Premier zadeklarował wolę przyjęcia ustawy o rekompensatach do końca
    tego roku. [...]".

    .... tym bardziej że twój idol (ostatnio twierdzący że Gierek jest
    cool) oficjalnie złożył gratulacje zreaktywowania nazwijmy to
    "żydowskiej loży Masońskiej"

    B`nai B`rith
    http://www.prawica.net/node/8506

    ...która to za swój główny (ukryty cel) postawiła walkę z Radiem
    Maryja oraz sprawę rekompensat "Holokaust Industry".
    Trzeba być doprawdy ślepcem, aby twierdzić że Kaczyńscy i PiS nie
    reprezentują Ameryki ("Kazio w Goldamnn Sachs"), a że, od dłuższego
    czasu w Ameryce...:

    Najważniejsza międzynarodówka

    "[...] ogon wywija psem, [...]".

    ... rzadzą żydzi, więc sprawa odszkodowań dla żydowstwa z rąk
    Kaczyńskiego wydaje się być przesądzona. Z drugiej zaś strony
    Stronnictwo Pruskie (otoczenie tuska) żadające ziemi od
    "przesiedleńców zza Buga.

    Co więc na zostało pytam ?. Tylko Putin albo Łukaszenka, którzy nie
    roszczą sobie od nas żadnych odszkodowań ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/