  • 1. Data: 2008-07-29 08:58:48
    Temat: Oszczedzanie
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    W co aktualnie najlepiej ulokowac 50 tys które bedzie mi potrzebne moze za
    pół roku moze za rok a moze za dwa ?

  • 2. Data: 2008-07-29 09:07:39
    Temat: Re: Oszczedzanie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2008 10:58:48 +0200, Konrad M. napisał(a):

    > W co aktualnie najlepiej ulokowac 50 tys które bedzie mi potrzebne moze za
    > pół roku moze za rok a moze za dwa ?

    A ile jesteś gotów stracić?
    Czyli mówiąc inaczej: jak duże ryzyko dopuszczasz?

  • 3. Data: 2008-07-29 09:08:55
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad M." <d...@A...chip.pl> napisał w wiadomości
    >W co aktualnie najlepiej ulokowac 50 tys które bedzie mi potrzebne moze za
    >pół roku moze za rok a moze za dwa ?
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/polisa_lokacyjna/?pI
    d=dbpbc01

  • 4. Data: 2008-07-31 20:41:24
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2008-07-29 10:58, *Konrad M.* napisał(a) co następuje:

    > W co aktualnie najlepiej ulokowac 50 tys które bedzie mi potrzebne moze za
    > pół roku moze za rok a moze za dwa ?

    Może lokata na pół roku, może lokata na rok a może lokata na dwa lata...

    --
    *Gniewomir*
    Rzekła lilia do motyla: - nikt nie patrzy, niech pan zapyla!