  • 1. Data: 2008-07-29 05:17:27
    Temat: Lewy z bankomatu
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Moze ktos byl ostatnio w Bulgarii - Zlote Piaski i moglby
    powiedziec jak wyglada tam sytuacja z bankomatami?
    Najlepiej jakby byl jakis na lotnisku w Varnie.

    BTW. mam karty mBanku i Inteligo. Moze ktos
    sprawdzal ktora bedzie bardziej oplacalna? (chociaz
    i tak kazda bedzie chyba bardziej oplacalna niz kantor
    gdzie chca 2 PLN/lewa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-07-29 06:15:21
    Temat: Re: Lewy z bankomatu
    Od: Barman <b...@M...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > sprawdzal ktora bedzie bardziej oplacalna? (chociaz
    > i tak kazda bedzie chyba bardziej oplacalna niz kantor

    Hej,

    Wypłata w czerwcu, wielokrotnie, Burgas, karta mBank, kurs w okolicy
    1,73-1,76.

    Pozdrawiam,