  • 1. Data: 2008-07-28 20:45:15
    Temat: Mail z mBanku - nowa oferta?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dostałem cos takiego:
    Witaj,

    informujemy, że w związku ze złożonym przez Ciebie wnioskiem o otwarcie
    RACHUNKU w mBanku w 2003
    roku i ze względu na brak odesłania podpisanego egzemplarza umowy,
    procedura otwierania Twojego
    konta nadal nie została zakończona.

    Przypominamy, Twoje eKONTO jest całkowicie bezpłatne:

    - brak opłat za otwarcie i prowadzenie RACHUNKU,
    - bezpłatne przelewy przez internet,
    - bezpłatna karta debetowa z możliwością dokonywania płatności w
    internecie,
    - bezprowizyjne wypłaty gotówki z ponad 3000 bankomatów w Polsce i ze
    wszystkich za granicą.

    Zastanawiasz się jeszcze?

    Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję. Teraz otrzymujesz
    dodatkowo najlepszą na rynku
    ofertę:

    - 7% stałego oprocentowania na trzymiesięcznej lokacie, połączonej z Twoim
    eKONTEM,
    - wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji.

    W ciągu najbliższych dni skontaktuje się z Tobą Pracownik mBanku w celu
    dokończenia procesu
    otwarcia oraz aktywacji RACHUNKU i aktualizacji zarejestrowanych w mBanku
    danych.

    Jeśli jesteś zainteresowany posiadaniem RACHUNKU w mBanku, ale
    zarejestrowany numer telefonu
    jest nieaktualny, kliknij w poniższy link i wypełnij formularz kontaktowy.

    Więcej informacji: http://banery.mbank.eu/kreacja/10684,,26866.html

    Jakis fake czy rzeczywiscie dla nowych jest bezprowizyjna wyplata ze
    wszystkich bankomatów w Polsce?

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 2. Data: 2008-07-28 21:12:00
    Temat: Re: Mail z mBanku - nowa oferta?
    Od: Adam <a...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Dostałem cos takiego:
    > Witaj,

    [cut]
    > Jakis fake czy rzeczywiscie dla nowych jest bezprowizyjna wyplata ze
    > wszystkich bankomatów w Polsce?

    Widze ze polityka banku polegająca na zupelnym braku zainteresowania
    aktualnymi klientami juz przynosi efekty i część z nich odeszła skoro
    szukaja nowych w taki sposób. No nic, pozostaje mi czekać na ofertę z
    treścią:
    "informujemy, że w związku z brakiem środków na Pańskich kontach
    proponujemy Panu założenie lokaty ilestam procent albo cos innego...."

    Niestety mBank jakis czas temu przestał byc konkurencyjny.

  • 3. Data: 2008-07-29 05:33:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lip, 22:45, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > - bezprowizyjne wypłaty gotówki z ponad 3000 bankomatów w Polsce i ze
    > wszystkich za granicą.

    norma - 4 sieci bezprowizyjnych i zagraniczne wszystkie - zwykla
    oferta, tylko zagwali dla zmylenia przeciwnika ;)

  • 4. Data: 2008-07-29 10:43:19
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > - bezprowizyjne wypłaty gotówki z ponad 3000 bankomatów w Polsce i ze
    > wszystkich za granicą.

    Tylko w mailu nie dopisali czegoś, co znajduje się na stronie kierującej
    z linku

    wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji do _31.01.09_ r.

  • 5. Data: 2008-07-29 11:05:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lip, 12:43, gollum <n...@u...pl> wrote:

    > Tylko w mailu nie dopisali czegoś, co znajduje się na stronie kierującej
    > z linku
    >
    > wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji do _31.01.09_ r.

    Faktycznie - u gory strony jest taki bonus

  • 6. Data: 2008-07-29 11:13:08
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Faktycznie - u gory strony jest taki bonus

    Ponadto:

    "Promocja dotyczy tylko Klientów, którzy wnioskowali w latach 2002-2004
    o rachunek i procedura jego otwarcia nie została zakończona."