  • 1. Data: 2011-11-29 17:44:56
    Temat: Optima, może jakaś stronka www?
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    może ktoś powie że szukam dziury w całym, ale wcale tak nie jest,
    dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
    gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony
    www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
    pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko
    irytujące... NIEDORÓBA!

  • 2. Data: 2011-11-29 17:48:48
    Temat: Re: Optima, może jakaś stronka www?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.11.2011 18:44, Gieniu pisze:
> [...]
    > www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
    > pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko

    Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do
    budyniu.

  • 3. Data: 2011-11-29 17:59:04
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 29 Lis, 18:48, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]

    Czy ja dobrze czytam???

  • 4. Data: 2011-11-29 18:19:20
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    > Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do
    > budyniu.

    neoniuszu najdroższy bardzo dziękuję za tą wskazówkę!

  • 5. Data: 2011-11-29 18:28:19
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Gieniu <d...@i...eu> napisał(a):

    > mo=BFe kto=B6 powie =BFe szukam dziury w ca=B3ym, ale wcale tak nie jest,
    > dosta=B3em w=B3a=B6nie pin do digipassu, no i chcialem si=EA zalogowa=E6...=

    http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg

    Nie mogłem się powstrzymać :)

  • 6. Data: 2011-11-29 19:01:00
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    On 29 Lis, 19:28, "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > Gieniu <d...@i...eu> napisa (a):

    > http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg
    >
    > Nie mog em si powstrzyma :)
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    ale najpierw żeby kliknąc logowanie to trzeba znaleźć ta stronkę z
    bankiem BGZ optima, wiem że to wydaje się komiczne, ale chyba jest
    jakimś standardem to ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
    pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
    przypadku to nie dziala....

  • 7. Data: 2011-11-29 19:11:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    neoniusz wrote:

    > Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do
    > budyniu.

    Troll czy nie troll - wskazal ciekawostke. Polecam wygugalc "BGŻ
    Optima" i sprawdzic, na ktorej z kolei stronie pojawi sie link do
    strony glownej bgz optima.
    Ja nie wiem, bo doszedlem do 10 i nie bylo. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2011-11-29 19:14:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Gieniu pisze:

> [...]
    > bankiem BGZ optima, wiem że to wydaje się komiczne, ale chyba jest
    > jakimś standardem to ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "BGZ" -> pierwszy link
    "BGŻ" -> pierwszy link
    "Bank Gospodarki Żywnościowej" -> pierwszy link
    "Bank Gospodarki Żywnościowej S.A." -> pierwszy link

    ...a potem klikamy w "Optima".

    > pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
    > przypadku to nie dziala....

    To może ja jakieś inne Google mam.

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2011-11-29 19:29:36
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Gieniu <d...@i...eu> napisał(a):

    > ale najpierw =BFeby klikn=B1c logowanie to trzeba znale=BC=E6 ta stronk=EA =
    > bankiem BGZ optima, wiem =BFe to wydaje si=EA komiczne

    Stary, nie rozluźniaj mnie...

    www.bgzoptima.pl

    :)

  • 10. Data: 2011-11-29 19:31:46
    Od: "Ya" <z...@W...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > ....a potem klikamy w "Optima".

    > To moĹźe ja jakieĹ&#65533; inne Google mam.

    No tak, nie spodziewałem się że brak myślenia zaszedł już
    tak daleko... Macie rację, szukajcie w gogle swoich banków,
    klikajcie na linki, niech sobie googlarka zapisze w profilu
    gdzie macie konta, co chcecie kupić, co chcecie sprzedać ... ech

    Ya