  • 1. Data: 2002-04-14 17:03:32
    Temat: Opłaty za przelewy do USA
    Od: Karol Makowski <s...@b...org>

    Witam
    Posiadam konto w PKO BP. Zastanawia mnie, w jaki sposób mogę
    dokonać przelewu za granicę? Chodzi mi o to, że chciałbym coś
    czasem kupić na ebay.com, ale nie za bardzo chcę z góry płacić
    kartą visa. Co muszę wiedzieć robiąc przelew do banku w USA?

    Przy okazji, czy istnieje coś takiego jak "przesyłka za pobraniem",
    ale dla przesyłek międzynarodowych?

    Karol Makowski
    http://BSDzine.org
    s...@B...org

  • 2. Data: 2002-04-14 18:29:02
    Temat: Odp: Opłaty za przelewy do USA
    Od: "LazaruS" <N...@w...pl>

    Użytkownik Karol Makowski w wiadomości do grup dyskusyjnych...

    Przed wyborem rodzaju platnosci poczytaj http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm