    From: "Madab" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: weksel
    Date: Thu, 27 Mar 2003 20:46:07 +0100

    > czyli facet nie ma nic.
    > A teraz dostanie Twoją ziemię, pod zastaw której dostanie kredyt, a Ty
    > dostaniesz weksel jako równowartość Twojej ziemi, która juz nie jest
    Twoja,
    > a jest własnością banku.
    > Gdzie Ty zarabiasz? Bo nie widzę.
    > Moim zdaniem stracisz ziemię, nie dostaniesz nigdy pieniędzy, weksel
    możesz
    > od razu wyrzucić.
    > Facet chce Cię naciągnąć.
    > Zapomnij.

    Czy w takiej sytuacji nie mogę brać pod uwage domków które on bedzie
    budował? Poza tym on podniesie wartość ziemi dzieląc ją na mniejsze
    działki.
    Pozostaje ryzyko, że mu inwestycja nie wypali....albo że bank go wyroluje
    wstrzymując wypłaty kredytu...wtedy gość nie majac kasy nie buduje - nie
    sprzedaje - nie spłaca rat - a bank zajmuje ziemie z uzbrojonymi dzialkami i
    rozpoczęta budową....
    ...wtedy i ja straciłbym.....:-((
    P.s
    Gosc zgodzil sie polowe kasy dać a reszte w wekslach, a ja miałem dac umowe
    przedwstępną tę do banku na kwotę którą bank miał przeznaczyć na kredyt na
    zakup ziemi.
    Powiedzialem, ze skoro tak to niech mi weksle wystawi przed podpisaniem
    przeze mnie umowy przedwstępnej, bo w końcu zobowiazuje mnie ona do
    sprzedanie za połowe wartosci. Gosc powiedzial ze zapyta swojej zony i
    przyjdzie.
    Jednak w umówionym terminie nie zjawił się. Nie widze go do tej pory. Takze
    nie zadzwonił.
    Chyba masz racje, że coś tu śmierdzi...
    Pozdrawiam
    Madab