  • 21. Data: 2003-11-03 16:30:12
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Kodeks cywilny i zawieranie umów.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2003-11-03 16:54:07
    Temat: Re: platnosc płaskš kartš - procedury
    Od: kam <X...@X...plX>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Kodeks cywilny i zawieranie umów.

    Z kim zawarłeś umowę i o jakiej treści?

    KG

  • 23. Data: 2003-11-03 17:56:31
    Temat: Odp: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik kam <X...@X...plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@X...plX...

    > Z kim zawarłeś umowę i o jakiej treści?

    Umowa z centrum autoryzacyjnym. Przyklad na stronie PolCardu.

    pozdr. michal

  • 24. Data: 2003-11-03 18:42:46
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

> [...]
    > przeprowadzić, to może wybrać inną forme płatności (np. faktura płatna
    > przelewem, weksel) lub zabrać towar z powrotem.

    Haha. I zabierają towar z powortem, chyba że klient zdobędzie gotówkę.
    Oj Adam ... nie doradzaj tak ludziom.

    Tomasz < NOTO >

  • 25. Data: 2003-11-03 18:43:52
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    > Prostymi. Nie chcą/nie moga Państwo przyjąć płatności kartą? Trudno,
    >
    > Mówisz o teorii, czy _praktyce_ ?

    Adam najczęściej o teorii .... :)

    Tomasz

  • 26. Data: 2003-11-03 19:10:52
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    > Niech stacja udowodni moja winę :P

    Jaką winę ... wziąłeś paliwo, zapłać. Terminale umożliwiają a nie obligują.
    Są ułatwieniem.
    Adam, wychyl czasami się poza Internet, będziesz więcej wiedział o
    rzeczywistości.

    Tomasz

  • 27. Data: 2003-11-03 19:37:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:

    > Mówisz o teorii, czy _praktyce_ ?

    O praktyce.

    Jak się pani nie podoba, to się jej zostawia adres na który ma wysłąć
    fakturę i tyle. Jak wzywa policję, to trzeba poczekać, powiedzieć
    policjantom o co chodzi i panienka dostaje zjebkę od policjantów.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2003-11-03 19:45:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Nowak <n...@g...pl> wrote:
    > Jaką winę ... wziąłeś paliwo, zapłać. Terminale umożliwiają a nie obligują.
    > Są ułatwieniem.
    > Adam, wychyl czasami się poza Internet, będziesz więcej wiedział o
    > rzeczywistości.

    Rzeczywistość jest taka - stacja oferuje paliwo i ogłasza, że akceptuje
    płatnośc kartą. Ta nie może być przeprowadzona. Pozostają inne formy
    płatności. Jeśli jednak stacja żadnej z tych, jakie może zrealizować
    klient (weksel, przelew) nie są akceptowalne przez stację, to pozostaje
    iodstąpić od transakcji. Znaczy się, niech stacja zabiera swoje paliwo.

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2003-11-03 19:47:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    kam <X...@x...plx> wrote:

    > Z kim zawarłeś umowę i o jakiej treści?

    Ze stacją. Stacja składa ofertę wywieszając ceny i naklejki, że
    sprzedaje paliwo po określonej cenie i że akceptuje płatnośc kartą.

    --
    ___________ (R)

  • 30. Data: 2003-11-03 20:21:10
    Od: "david" <d...@W...fm>

    > Jak się pani nie podoba, to się jej zostawia adres na który ma wysłąć
    > fakturę i tyle. Jak wzywa policję, to trzeba poczekać, powiedzieć
    > policjantom o co chodzi i panienka dostaje zjebkę od policjantów.

    jeżeli ktoś dostaje zjebke to na pewno nie panienka ze stacji, bo to nie ona
    jest winna temu że cię nie stać na wypukłą kartę; kartę wypukłą zawsze można
    przyjąć na żelazku, a to że masz same płaskie powinno powodować że musisz
    się liczyć z awaryjnością techniki i nigdy nie być na 100% pewny swojej
    karty.

    david