  • 21. Data: 2002-01-11 10:19:01
    Temat: Re: inteligo - czyli 23.5 = 24 :)
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Bartassw <s...@b...net> wrote:
    > Witam,

    > od pol roku jestem Klientem Inteligo... niestety porwadze strasznie
    > nieunormowany tryb zycia i czesto potrzebuje dostepu do rachnku w godzinach
    > wieczornych.... kolo 00 - 1 czy 2 nad ranem.

    > Niestety bardzo czesto w tych godzinach zalogownaie sie na konto bylo
    > praktycznie niemozliwe. Zirytowany cala sytuacja postanowilem napisac do
    > Inteligo i otrzymalem wyjasnienia:

    Akurat trafiles na dluzsza sprawe patrz komunikat inteligo

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 22. Data: 2002-01-11 10:21:49
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Dobek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > To naprawde az taka wielka zmiana? Gdy kiedys pracowalem w takim jednym
    > banku, takie rzeczy ustawiane byly w parametrach, ewentualnie dostawalo sie
    > plik, ktory po wgraniu modyfikowal system. Oczywiscie to byl stosunkowo
    > nieskomplikowany system i przystosowany do nieduzej liczby klientow, no i
    > obslugiwal tylko i wylacznie transakcje off-line z kart, wiec nie moge sie
    > nawet pospierac.

    Ale taka zwmiane to chyba testowaliscie wczesniej co ?
    ZMiana musi miec pewnie jakies odbicie w dokumentach zgode glownego
    informatyka czlonka zarzadu itp.

    Takich zmian nie robi sie bez powodu

  • 23. Data: 2002-01-11 16:45:05
    Od: "Bartassw" <s...@b...net>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał w wiadomości

    > Akurat trafiles na dluzsza sprawe patrz komunikat inteligo

    a gdzie ten komunikt?
    bo na glownej w newsach widze samo chwalenie sie....

    pzdr

  • 24. Data: 2002-01-11 20:38:00
    Temat: Odp: inteligo - czyli 23.5 = 24 :)
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > To naprawde az taka wielka zmiana? Gdy kiedys pracowalem w takim jednym
    >
    > Ale taka zwmiane to chyba testowaliscie wczesniej co ?
    To nie byl wielki projekt, ale dosc prestizowy (jesli mozna tak
    powiedziec) - karty bussines dla co wiekszych firm. Testowane bylo najpierw
    na srodowisku testowym, potem szlo "life", czasem cos padlo, wiec trzeba
    bylo przywracac system do stanu sprzed. Pliki dostawalismy mailem w ciagu 24
    czy tez 48 godzin, po czym wgrywane to bylo do testu, a nastepnie na
    produkcje.

    > ZMiana musi miec pewnie jakies odbicie w dokumentach zgode glownego
    > informatyka czlonka zarzadu itp.

    Robili to (znaczy sie robilismy) ludzie bez gruntownego wyksztalcenia
    informatycznego, uczacy sie na wlasnych bledach - sam nie wiem jak to sie
    stalo, ze nigdy nie obciazylismy dodatkowo klienta. Bylo to, w duzej
    mierze, improwizacja, nawet w czasie gdy wszystko dzialalo juz na produkcji.
    Z wymienionych przez Ciebie osob nikt o tym nie wiedzial - wynikalo to chyba
    ze swobody jaka cieszyli sie kierownicy produktu.

    > Takich zmian nie robi sie bez powodu

    Oczywiscie. Czy glosy klientow sa wystarczajacym powodem? ;-))

    dobek

  • 25. Data: 2002-01-11 21:37:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Bartassw" <s...@b...net> napisał w wiadomości

    > a gdzie ten komunikt?
    > bo na glownej w newsach widze samo chwalenie sie....

    Komunikat był, ale już po tej konfiguracji go usunęli.

    Był na samej górze...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 26. Data: 2002-01-11 22:51:45
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Moze wyda sie to dziwne (chyba powinno ;)), ale nie bylo zadnego
    odzwierciedlenia w dokumentach. Jedyny dokument to spis czynnosci dziennych.
    Nie wiem jak to wyglada teraz, poniewaz dawno juz tam nie pracuje,

    dobek

  • 27. Data: 2002-01-12 15:06:37
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2002 00:02:47 +0100, "Bartassw" <s...@b...net>
    uzyl(a) nastepujacych klawiszy:

    >ta... tylko onie nie prowdza rachunkow na firme :(
    Juz niedlugo poprowadza :))
    Szkoda tylko ze jeden i drugi ogranicza sie do DG i SC a nie ma nic
    dla "wiekszych" w ofercie.

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?
    Tylko z NadMorze.pl

  • 28. Data: 2002-01-14 09:19:41
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Dobek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze wyda sie to dziwne (chyba powinno ;)), ale nie bylo zadnego
    > odzwierciedlenia w dokumentach. Jedyny dokument to spis czynnosci dziennych.
    > Nie wiem jak to wyglada teraz, poniewaz dawno juz tam nie pracuje,

    Chron mnie boze przed taka instytucja :))