  • 1. Data: 2003-02-19 20:15:57
    Temat: [INTELIGO] - Kiedy kredyt ?
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Witam Grupowiczów.

    Czy moze orientujecie sie kiedy Inteligo wprowadzi kredyt do swojej oferty?
    Maly (no, moze nie taki maly...) remoncik mi sie szykuje za czas jakis, nie
    wiem, czy przenosic kaske do mBanku albo Lukasa, czy czekac cierpliwie..

    pzdr
    Seb

  • 2. Data: 2003-02-19 23:50:02
    Temat: Odp: [INTELIGO] - Kiedy kredyt ?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    nie
    > wiem, czy przenosic kaske do mBanku albo Lukasa, czy czekac cierpliwie..

    Czekam cierpliwie od roku na kredyt odnawialny w e-superkoncie
    (ePKOBP), jak zakładałem konto to mieli wprowadzić do oferty,
    ale jak to w PKOBP - cały czas mają jakieś problemy.
    Myśle że kredyt wprowadzą po połączenie Inteligo z oddziałem
    internetowym w Bydgoszczy - czyli troche to potrwa.

  • 3. Data: 2003-02-20 15:52:34
    Temat: Re: [INTELIGO] - Kiedy kredyt ?
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

> [...]
    > Myśle że kredyt wprowadzą po połączenie Inteligo z oddziałem
    > internetowym w Bydgoszczy - czyli troche to potrwa.

    Mysle, ze to raczej nie ma wiele wspolnego z polączeniem obu rzeczy. Konto w
    Inteligo posiada duuuzo wiecej osob niz w ePKO Bydgoszcz (sam mialem kiedys
    w ePKO...) wiec dla tych osob pozostanie po prostu mozliwosc przejscia do
    Inteligo i jego oferty produktowej.
    A warto by bylo, zeby Inteligo (PKO) cos zaczelo myslec, bo konkurencja
    (mBank, Lukas, innych nie analizowalem...) w tym temacie juz sporo z przodu.
    A wiadomo - czas to ... Klient!

    Seb

  • 4. Data: 2003-02-20 20:32:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Najpierw obiecywali, potem mowili ze jednak kredytu raczej nie bedzie...
    Docisniety do sciany (w polowie ub. roku) konsultant twierdzil ze od strony
    technicznej bedza gotowi ok lipca, ale wprowadzenie nowych produktow zalezy
    od decyzji "gory"

> [...]
    kiedys
    > w ePKO...) wiec dla tych osob pozostanie po prostu mozliwosc przejscia do

    W momencie przejmowania Intelgo podano, ze ma ono wiecej kont niz ePKO, ale
    na kontach ePKO bylo wiecej srodkow...

    > A warto by bylo, zeby Inteligo (PKO) cos zaczelo myslec, bo konkurencja
    > (mBank, Lukas, innych nie analizowalem...) w tym temacie juz sporo z
    przodu.

    Ja wiem, czy Lukas jest tak bardzo do przodu? Ciagle jest niewielkim bankiem
    z mala iloscia placowek i bankomatow.
    mbank faktycznie zrobil postepy (kredyt, fundusze) i ma wyraznie wyzsze
    oprocentowanie.
    Dla ePKO tez zapowiadali kredyt w Inteligo (w miejsce kredytu GE), fundusze.
    Karty kredytowe juz sa.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-02-20 21:23:16
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

> [...]
    strony
    > technicznej bedza gotowi ok lipca, ale wprowadzenie nowych produktow

    Hehe, tez raz dociskalem do sciany:) Potwierdzam, tam mowili.

> [...]
    > oprocentowanie.
    > Dla ePKO tez zapowiadali kredyt w Inteligo (w miejsce kredytu GE),

    W Lukasie kredytowka juz jest dawno (mam, korzystam, chwale sobie). Pozyczka
    w koncie tez... No glownie o to mi chodzi, fundusze mnie osobiscie nie kręca
    ;)

    Seb