  • 1. Data: 2002-02-12 11:17:57
    Temat: OT - mBank jest Kobietą ;-)
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Szczegoly na:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=220
    52&t=22052

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-12 13:13:29
    Temat: Re: OT - mBank jest Kobietą ;-)
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Szczegoly na:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=220
    52&t=22052

    > Pozdrawiam

    bardziej tutaj:
    http://www.kobieta.mbank.com.pl/

    mPodręcznik i IE 4.0 - no ladne cacko ;)
    Pozdrowienia
    Kobraa

  • 3. Data: 2002-02-12 13:26:23
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <3...@n...onet.pl>...
    52&t=22052

    >bardziej tutaj:
    >http://www.kobieta.mbank.com.pl/
    >
    >mPodręcznik i IE 4.0 - no ladne cacko ;)

    A czy bedzie mbank jest blondynka ?
    A moze mbank jest lodzkim pogotowiem.

    Jak dla mnie zenujace i kosztowne

  • 4. Data: 2002-02-12 13:44:30
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > t...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    > Jak dla mnie zenujace i kosztowne

    'Żenujące' - dlaczegój? - może dla blondynek potrzebne?
    'Kosztowne' - a skąd wiadomo czy nie zrobiono to w ramach hobby lub 'pracy
    społecznej'? ;)

  • 5. Data: 2002-02-12 15:23:15
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Jak dla mnie zenujace i kosztowne

    z kosztami się nie zgodzę bo przecież ta promocja wyklucza pustelnik trophy
    więc jeśli ktoś zbajeruje 5 pań to otrzyma najwyżej szansę na wycieczkę
    (poza tym sama ilość nagród rzeczowych jest ograniczona) a jeżeli ta sama
    osoba zgłosiłaby te 5 pań do pustelnika wtedy dostałaby kurtkę (i to
    niezależnie od ilości osób z 5 "trafieniami" )
    sam jestem ciekaw czy znajdzie się wielu chętnych na tę promocję, a może
    moje założenie o wykluczaniu się promocji jest błędne?

    pozdrav
    siepacz

  • 6. Data: 2002-02-12 15:51:56
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zauwaz jeszcze, ze uznanie pozyskanie klienta w tych promocjach jest na
    innych zasadach.
    W konkursie "Kobiecym" wystarczy wplacic 100 PLN, w "Pustelniku" 500 PLN.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-02-12 16:45:42
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Zauwaz jeszcze, ze uznanie pozyskanie klienta w tych promocjach jest na
    > innych zasadach.
    > W konkursie "Kobiecym" wystarczy wplacic 100 PLN, w "Pustelniku" 500 PLN.

    no tak, tylko, że możesz wpłacić te 100 zł a i tak nici z delfinka albo
    apaszki a nawet jeżeli zostaniesz wylosowany (-a) to jeszcze pozostaje
    pytanie i odpowiedź a w pustelniku masz kurteczkę od razu.
    Przy okazji pustelnika trophy nie wiem czy zwróciliście uwagę na dość
    ciekawe zapisy regulaminu.
    Mianowicie, pytanie konkursowe w przypadku głównej nagrody zostanie zadane
    wylosowanej osobie w ciągu 5 dniu od daty podsumowania wyników konkursu lub
    daty losowania. Tylko, że o ile data losowania została określona, to daty
    podsumowania można już tylko się domyślać.
    Poza tym sposób odbioru nagród głównych zostanie określony w liście
    poleconym wysyłanym do laureata. A lauretat ponosi konsekwencje nieodebrania
    nagrody w sposób wskazany w liście. (wynika z tego, że organizator może
    wysłać list polecony do laureata, gdzie napisze, że bilet jest do odebrania
    na biegunie południowym - wszystko w majestacie regulaminu).
    A całkiem rozwalający jest zapis że organizator konkursu nie ponosi
    odpowiedzialności za jakość oraz skutki usług świadczonych przez operatorów
    telekomunikacyjnych, pocztę oraz inne osoby. Czyli co, wygram kubek ale
    producent dostarczył tylko same rozbite, więc taki dostanę. Kubek czy
    teoretycznie dziurawa kurtka to jeszcze pikuś bo szczęśliwcy mogą polecieć
    na wycieczkę leciwym Kukuruźnikiem a na miejscu może się okazać, że nocleg
    będzie pod gołym niebem itp.
    Ciekway był również zapis w regulaminie dotyczącym zulu safari (pkt VII.4 i
    5) :laureat musi dokonać wyboru terminu wycieczki w ciągu 21 dni od daty
    umieszczenia wyników na stronie mbanku pod rygorem przepadku nagrody. Gdzie
    nie spojrzeć, same kłody i niuanse prawnicze mające na celu wyeliminowanie
    potencjalnego laureata.
    Coś mi się zdaje, że prawnicy mbanku mogliby się trochę wysilić przy
    redagowaniu regulaminu, żeby nie było przynajmniej niejasności i pojęć
    niezdefiniowanych.

    pozdrav
    siepacz

  • 8. Data: 2002-02-12 18:55:14
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "siepacz" <d...@i...pl> wrote in message

    > a może moje założenie o wykluczaniu się promocji jest błędne?

    Bledne jest Twoje założenie, ze chodzi o kobiety.
    (poczytaj regulamin.)

    BAH

  • 9. Data: 2002-02-12 19:51:43
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Bledne jest Twoje założenie, ze chodzi o kobiety.
    > (poczytaj regulamin.)

    racja
    ale tym bardziej nie rozumiem całej strony konkursowej gdzie na każdym kroku
    jest mowa o: "klientkach" "koleżankach" "internautkach" itp.
    no ale regulamin jest regulaminem czyli jako płeć brzydka też mogę dostać
    delfinka :-)

    pozdrav
    siepacz

  • 10. Data: 2002-02-12 19:55:30
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    jeszcze zapomniałem dopisać, że program wycieczki przewiduje w drugim dniu
    kolację i zabawę w klubie dla kobiet..... rozumiem, że przed ewentualnym
    wyjazdem mam ćwiknąć żonie parę koronkowych majteczek i innych ciuszków???

    pozdrav
    siepacz