  • 1. Data: 2008-09-25 07:57:19
    Temat: OT, bo ubezpieczenie, ale IT, bo w mBanku :-)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Kończy mi się niedługo samochodowe OC w Benefii, wykupione via mBank.
    Dostałem email, że w mB przygotowali wniosek.
    Przejrzałem go, a na końcu zonk: tylko składka w ratach miesięcznych
    (+2,30 zł * 12), nie ma możliwości wyboru innej częstotliwości
    płacenia. Tak samo nowy wniosek: na koniec mam wybór różnych
    towarzystw, ale nie tego, jak chcę zapłacić.

    Dlaczego tak popsuli?

    BTW: ok. 20% w górę przez "tax Religa" :-(

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2008-09-25 08:33:53
    Temat: Re: OT, bo ubezpieczenie, ale IT, bo w mBanku :-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Jak chcesz Benefię, to złóż wniosek na stronie Benefii www.benefia24.pl.
    Naprawdę nie ma racjinalnego powodu aby robić to przez stronę jakiegoś banku
    albo pseudobanku.

    Co do ceny - jest ona silnie zależna od deklarowanego miejsca zameldowania.

    marekz

  • 3. Data: 2008-09-25 08:49:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > banku albo pseudobanku.
    >
    > Co do ceny - jest ona silnie zależna od deklarowanego miejsca

    ciekawe czy inni również nie będą mieli wyboru odnośnie płatności - w końcu
    nie każdy chce płacić ekstra za rozłożenie na raty...

    swego czasu również "badałem" koszt ubezp. na stronie benefia24.pl - był
    taki sam jak w Multibanku z tym, że w Multi dostałem kupon rabatowy
    (-15%)...

    oczywiscie jezeli oferta wydaje Ci sie nieatrakcyjna to mozesz sprobowac w
    innych TU ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-09-25 09:31:15
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    MarekZ pisze:
    > Jak chcesz Benefię, to złóż wniosek na stronie Benefii www.benefia24.pl.
    > Naprawdę nie ma racjinalnego powodu aby robić to przez stronę jakiegoś
    > banku albo pseudobanku.

    Zalezy - mnie Benefia policzyla ok 30% drozej niz mBank w Benefii.
    Warunki ubezpieczenia AFAIR sie minimalnie roznia - ale mimo wszystko,
    warto sprawdzic oba warianty.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 5. Data: 2008-09-25 09:56:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Zalezy - mnie Benefia policzyla ok 30% drozej niz mBank w Benefii. Warunki
    > ubezpieczenia AFAIR sie minimalnie roznia - ale mimo wszystko, warto
    > sprawdzic oba warianty.

    Kurczę, u mnie było dokładnie to samo, tzn. różnice poniżej 1 zł.

    marekz

  • 6. Data: 2008-09-25 10:47:40
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    No dobra, ale dlaczego nie mogę zapłacić za cały rok od razu, jak to
    było rok temu, tylko macBank mnie zmusza do męczenia się z tym 12 razy
    (i do tego za 27,60 zł)?

    W imię czego to zepsuli? Swoich zysków?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2008-09-25 11:49:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    > Przejrzałem go, a na końcu zonk: tylko składka w ratach miesięcznych

    Odszczekuje. Wystarczyło kliknąc "dalej"...
    "A bo mnie zmyliły" :-)

    Przy tych samych warunkach Benefia w mBanku vs Benefia (via ich WWW):
    312 vs 405, więc jednak przez mBank bardziej się opłaca.
    Allianzdirect - 395 zł, więc też drożej.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2008-09-25 18:27:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przy tych samych warunkach Benefia w mBanku vs Benefia (via ich WWW):
    > 312 vs 405, więc jednak przez mBank bardziej się opłaca.

    Jak widać, co przykłąd to inaczej. Dla mnie (pełny pakiet przy wartości auta
    40kLN), to benefia24 była tańsza o prawie 400PLN od mBanku oraz brokera a
    pani w "stacjonarnej" Benefii od razu powiedziała, że jeśli nie ubezpieczam
    czegoś z grupy FIATa, to szkoda liczyć - lepiej kupić przez Internet.
    DOdatkowo zapłciłem kartą, nałapałem trochę punktów i zapłaciłem po ponad
    miesiącu...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2008-09-25 20:27:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Internet. DOdatkowo zapłciłem kartą, nałapałem trochę punktów i zapłaciłem

    a tak z innej beczki, likwidowaliscie jakąś szkodę w benefii?

    i czy ktoś oglądał auto po lub przed zawarciem ubezp.?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-09-25 21:06:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a tak z innej beczki, likwidowaliscie jakąś szkodę w benefii?
    >
    > i czy ktoś oglądał auto po lub przed zawarciem ubezp.?

    Nie i nie. Przy czym ja w Benefii mam tylko OC, więc likwidacja mnie nie
    obchodzi.

    marekz