  • 1. Data: 2008-09-24 22:31:21
    Temat: gdzie konto - dylemat
    Od: marek <m...@o...pl>

    chciałem sobie założyć 3 konto bankowe.
    Jedno mam w mbanku i tego konta głównie używam + karta kredytowa
    z limitem (chyba 12 tyś).
    Na nie przychodzi mi wypłata, łatwo, szybko i przyjemnie
    robi się przelewy i tak chciałbym je zostawić.
    Podoba mi się interfejs i generalnie nie mam się do czego przyczepić.
    Drugie to pekaosa - prawie nic na nim nie ma i penwie niedługo się
    go pozbędę.

    Potrzebuję konta głównie do oszczędzania pieniędzy (teoretycznie,
    300zł miesięcznie, w praktyce ok 1tyś) z dodatkowych
    zleceń. Oczywiście chcę mieć możliwośc wypłacenia pieniędzy w każdej
    chwili - tworzenie lokat (ing?), może w przyszłości jakaś fajna karta
    kredytowa. Jeśli mi się bardzo spodoba to zamienię je miejscem
    z mbankiem w moim rankingu.

    Na kolanach mam newsweeka z rankingiem banków. (obsługa przez internet)
    (1. nordea, 2. inteligo, 3. millenium, 4. multibank). Byłem prawie
    zdecydowany na ING ale teraz się zastanawiam.
    Macie może doświadczenia z jakiś fajnym kontem, z przyjazną obsługą
    przez internet (nordea, bzwgk, pekaosa mi się nie podoba) z w miarę
    dobrą kartą kredytową - najlepiej na podpis.

    marek

  • 2. Data: 2008-09-24 23:10:12
    Temat: Re: gdzie konto - dylemat
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    marek pisze:
> [...]
    > przez internet (nordea, bzwgk, pekaosa mi się nie podoba) z w miarę
    > dobrą kartą kredytową - najlepiej na podpis.

    Nordea Spectruk a KK w niej to tylko Bomi sie oplaca
    Eurobank online - karta Kaufland

    oba konta maja limity wplat, przy ktorych sa bezplatne.

  • 3. Data: 2008-09-25 06:49:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    polecam konto w Eurobanku, dla mnie to również konto "do dodatkowych
    zleceń" - ma wysokie oprocentowanie (6,06%) i przyjazny interfejs, kk -
    dlaczego nie, ale kk możesz uzyskać w każdym banku dlatego nie łączyłbym jej
    z kontem "do oszczędzania"

    osad 10kzł lub wpływ min. 800 zł gwarantuje, że nie będzie opłaty, karta
    debetowa jest opcjonalna i kosztuje 95gr/m-c, natomiast wypłaty ze
    wszystkich bankomatów są po 1zł! (bankomatów własnych eurobank ma niewiele)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-09-25 07:11:00
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > debetowa jest opcjonalna i kosztuje 95gr/m-c, natomiast wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów są po 1zł! (bankomatów własnych eurobank ma

    Mam również konto w Eurobanku,jestem bardzo zadowolona,traktuję to konto też
    jako oszczędnościowe.Żaden bank nie ma tak atrakcyjnej oferty na konto
    a,vista.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2008-09-25 18:44:20
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Thu, 25 Sep 2008 08:49:09 +0200, RobertS napisał(a):

    > polecam konto w Eurobanku, dla mnie to równie? konto "do dodatkowych
    > zlecen" - ma wysokie oprocentowanie (6,06%) i przyjazny interfejs, kk -
    > dlaczego nie, ale kk mo?esz uzyskaae w ka?dym banku dlatego nie ??czy?bym
    > jej z kontem "do oszczedzania"
    >
    > osad 10kz? lub wp?yw min. 800 z? gwarantuje, ?e nie bedzie op?aty, karta
    > debetowa jest opcjonalna i kosztuje 95gr/m-c, natomiast wyp?aty ze
    > wszystkich bankomatów s? po 1z?! (bankomatów w?asnych eurobank ma
    > niewiele)

    Mam konto w Eurobanku, właśnie do mniej więcej podobnych operacji. Wielką
    zaletą jest dla mnie oddział z obsługą kasową czynny 7 dni w tygodniu
    (Kraków). Niestety przedwczoraj zaliczyłem małego zonka: musiałem
    zapłacić 2,95 zł za wypłatę gotówki (mam tzw "stare" konto; bez karty
    debetowej i dostępu online). Kiedyś wypłaty były bezpłatne. Szkoda bo
    doskonale się uzupełniało z internetowym Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 6. Data: 2008-09-25 19:39:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Grzegorz Szczepanik pisze:
    > Dnia Thu, 25 Sep 2008 08:49:09 +0200, RobertS napisaĹ?(a):

    > Mam konto w Eurobanku, wĹ?aĹ?nie do mniej wiÄ?cej podobnych operacji. WielkÄ?
    > zaletÄ? jest dla mnie oddziaĹ? z obsĹ?ugÄ? kasowÄ? czynny 7 dni w tygodniu
    > (KrakĂłw). Niestety przedwczoraj zaliczyĹ?em maĹ?ego zonka: musiaĹ?em
    > zapĹ?aciÄ? 2,95 zĹ? za wypĹ?atÄ? gotĂłwki (mam tzw "stare" konto; bez karty
    > debetowej i dostÄ?pu online). KiedyĹ? wypĹ?aty byĹ?y bezpĹ?atne. Szkoda bo
    > doskonale siÄ? uzupeĹ?niaĹ?o z internetowym Inteligo.

    Zwrocilem uwage na te roznice w TOiP zakladajac konto online.
    Nie mozesz zmienic typu konta?
    Wzglednie zamknac zwykle i otworzyc rownoczesnie online?

  • 7. Data: 2008-09-25 20:06:15
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Thu, 25 Sep 2008 21:39:15 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Zwrocilem uwage na te roznice w TOiP zakladajac konto online. Nie mozesz
    > zmienic typu konta?
    > Wzglednie zamknac zwykle i otworzyc rownoczesnie online?

    Teoretycznie mogę - ale zwykle wpłacone pieniądze i tak wykorzystuję
    zwykle do spłaty karty kredytowej. Wypłaty mam bardzo sporadyczne, raz na
    kilka miesięcy. Teraz będą jeszcze rzadsze:)

    Zmienianie typu konta i pilnowanie wpływów uznaję za nadmiernie
    kłopotliwe:)

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 8. Data: 2008-09-26 10:11:25
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zmienianie typu konta i pilnowanie wpływów uznaję za nadmiernie
    > kłopotliwe:)

    Z drugiej strony dla uczestnika p.b.b. zazwyczaj POTWARZĄ jest zapłacenie
    bankowi jakiejkolwiek prowizji, której da sie uniknąć. Ale rzeczywiście w
    przypadku 2,95 zł wybór jest tu trudny i niejednoznaczny. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2008-09-26 10:38:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 12:11, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > bankowi jakiejkolwiek prowizji, której da sie uniknąć. Ale rzeczywiście w
    > przypadku 2,95 zł wybór jest tu trudny i niejednoznaczny. :-)

    Tak w temacie - pakiet bezpieczny kredyt przy KK Getinbanku jest
    nieobowiazkowy?
    Konto internetowe jest bezplatne, przelewy bezplatne...jest podglad do
    KK przez internet?

    taen, tego, w temacie...
    Chetnie przejmuja KK z BZWBK?
    Ile sie czeka? Sprawdzaja zamkniecie przenoszonej karty?

  • 10. Data: 2008-09-26 11:11:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Tak w temacie - pakiet bezpieczny kredyt przy KK Getinbanku jest
    nieobowiazkowy?

    Nieobowiązkowy.

    Konto internetowe jest bezplatne, przelewy bezplatne...jest podglad do
    KK przez internet?

    Nie ma podglądu do KK przez internet i w najbliższym czasie nie będzie!

    taen, tego, w temacie...
    Chetnie przejmuja KK z BZWBK?

    Można przenieść.

    Ile sie czeka?

    Około 14 dni.

    Sprawdzaja zamkniecie przenoszonej karty?

    Nie mają jak sprawdzić. Natomiast wypełniasz dyspozycję zamknięcia tej
    przenoszonej karty, którą oni potem przesyłają do banku. Jeśli bank nalezy
    do ttych, które taką dyspozycję potraktują poważnie (a BZWBK mi na taki bank
    wygląda), wtedy musisz tę dyspozycję w BZWBK odwołać, najlepiej zanim
    zostanie zrealizowana, aby nie wystąpiły niepotrzebne perturbacje.

    marekz