  • 1. Data: 2008-09-24 21:14:02
    Temat: kryzys w bankowości - nie w polsce
    Od: Ra <w@stopce>

    dziś w drodze z pracy do domu zauważyłem nową placówkę banku tym razem
    nordea. Zawsze mi się wydawało że taka placówka to spory koszt zarówno
    utworzenie jak i funkcjonowanie. Parę lat temu w jednej z takich
    instytucji przechodziłem przez program cięcia kosztów gdzie nawet
    prenumeratę prasy branżowej za 100zł/rok zabrano a teraz placówek
    przynajmniej w w-wie jest po prostu ogrom. W okolicach skrzyżowania
    gdzie mieszkam a nie jest to żadne centrum ani biznesowe ani kulturalne
    jest 11 placówek różnych banków, część skupiona w 1 rogu to prawie nigdy
    nikogo tam nie widzę, w ciągu ostanich 5 lat byłem tam raz zobaczyć czy
    nie ma ciekawych sklepów. Oczywiście aptek i gabinetów dentystycznych
    też jest parę a porządnego warzywniaka nie ma
    Ponieważ millennium pootwierał swoje całkiem duże oddziały w marketach i
    przy marszałkowskiej to z osiedlowych fili już nie korzystam, a i w tych
    nowych oddziałach to 1 czy góra 2 osoby widziałem jak do tej pory
    Nie wiem jak to się bankom opłaca, może że to wszystko franczyza i z
    prowizji od tych paru kredytów hipotecznych są w stanie wyżyć

  • 2. Data: 2008-09-24 23:12:13
    Temat: Re: kryzys w bankowości - nie w polsce
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Ra pisze:

    > Nie wiem jak to się bankom opłaca, może że to wszystko franczyza i z
    > prowizji od tych paru kredytów hipotecznych są w stanie wyżyć

    Wiekszosc to chyba lokale wlasne franczyzobiorcow - to znacznie obniza
    im koszty. Alior szuka z lokalami wlasnymi, tak zrozumialem ogloszenia.