  • 1. Data: 2003-05-30 11:45:34
    Temat: Eurobank - czy ktos zna kontakt
    Od: "KT" <k...@u...com>

    Czy ma ktoś kontakt do kogoś działu rekrutacji w Eurobanku?

    Postanowiłem pracować w tej Instytucji Zaufania Publicznego ale coś im sie
    chyba nie podoba w moim CV, gdyż nikt nie dzwoni.

    Może musze sobie jakoś pomóc i wykonać kilka telefonów.

    k...@p...com

  • 2. Data: 2003-05-30 11:55:24
    Temat: Re: Eurobank - czy ktos zna kontakt
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj KT,

    W Twoim liście datowanym 30 maja 2003 (13:45:34) można przeczytać:

    K> Może musze sobie jako? pomóc i wykonać kilka telefonów.

    Watpie czy cos wskorasz. Ja bylem u nich w siedzibie zeby sie
    zorientowac co i jak ale mnie splawili - obsluga rekrutacji wylacznie
    elektronicznie, jak beda zainteresowani to sie odezwa. Mna nie byli
    :(((

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Good morning Worm your honour"

  • 3. Data: 2003-05-31 12:01:18
    Temat: [OT] Re: Eurobank - czy ktos zna kontakt
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Konlin wrote:
    > Witaj KT,
    >
    > W Twoim liœcie datowanym 30 maja 2003 (13:45:34) można przeczytać:

    Witam,

    zalecam poprawienie konfiga czytnika:

    Pozdrawiam,